מבזקים

חדש בכללית רפואה משלימה: טיפולי רפלקסולוגיה בלב הפרדס

תוכן עניינים

בשורה למבוטחי כללית רפואה משלימה: טיפולי רפלקסולוגיה קרוב לבית. שלוחה חדשה נפתחה במרפאת כללית לב הפרדס בגבעת חיים איחוד

עדי דגרי דנן | י"ב בסיוון תשפ"א | יום ראשון 23 במאי 2021 | מערכת ישראל ניוז

במרפאת לב הפרדס בכניסה לקיבוץ גבעת חיים, יתחילו בחודש הבא טיפולים חדשים למען המטופלים. בשלב הראשון מדובר בטיפולי רפלקסולוגיה ובעתיד יתרחב השירות לשיטות טיפול נוספות. הטיפולים יינתנו מדי יום שלישי על-ידי נופר רון גולשדטיין, מטפלת בכירה ורכזת תחום הרפלקסולוגיה בכללית רפואה משלימה.


רפלקסולוגיה בכללית

מהי רפלקסולוגיה? מדובר בשיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל  שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגי יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים כולל לתינוקות.

לדברי ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו שמחים להרחיב את פעילותנו למקומות נוספים ברחבי הארץ. המרפאה בעמק חפר מצטרפת למרפאות נוספות שלנו ברחבי הארץ, זאת לאור הביקוש העולה מקהל המטופלים והעלייה במודעות לטיפולים משלימים בקשת רחבה של גילים – החל מתינוקות וילדים, דרך מתבגרים ומבוגרים ועד לבני הגיל השלישי. השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: