מבזקים

חיסון ילדים? לא בבית ספרנו

תוכן עניינים

וועדת החקירה האזרחית במכתב אזהרה לכל מנהלי בתי הספר בישראל: "אל תסתבכו ואל תתנו יד לכל רעיון שקשור בהזרקת חומרי הניסוי לילדי ישראל"


רות קרייתי | ט"ו בסיוון תשפ"א | יום רביעי 26 במאי 2021 | מערכת ישראל ניוז

בעקבות הפרסומים בתקשורת כי חיסון ילדים יחל בקרוב, ובעקבות דיווח של ערוץ כאן 11 היום, כי מנתונים ראשונים שנאספו מבתי החולים מסתמן שיש "עודף תחלואה" של דלקת שריר הלב בקרב צעירים בגילים 30-16 לאחר מתן החיסון השני. מתוך כ-70% מהנתונים שנאספו מבתי החולים נראה כי שיעור התחלואה עומד על 1 ל-3,000 עד 6,000 מקרים.

בעקבות כך, ועדת החקירה האזרחית שלחה מכתב אזהרה למנהלי בתי הספר בארץ והזהירה אותם לבל יחסנו את הילדים בחיסון קורונה של פייזר.


מתוך מכתב שנשלח למנהלי בתי הספר

במכתב של וועדת החקירה האזרחית נכתב "הובא לידיעתנו על ידי הורים מודאגים כי משרד הבריאות מתחיל בימים אלה במסע שכנועים להזרקת תכשיר החיסון של פייזר למרות שבמודע הוא מצניע את העובדה המהותית כי מדובר בתכשיר ניסיוני שהליכי האישור שלו עדיין בחיתוליהם ויושלמו לא לפני התאריך 30/1/2023.

התכשיר לא קיבל את אישור ה FDA אלא כשימוש לחירום כתכשיר ניסיוני בלבד.

כמו כן הובא במכתב מספר המקרים של כ- 1,100 ילדים בני 2 ומעלה שהוזרק להם החיסון ולקו בתופעות לוואי חמורות ועדויות על תמותה בקרב קבוצת הגיל האמורה.

ועדת החקירה האזרחית היא קבוצה שנוסדה על ידי אזרחים במטרה לעודד אנשים לשתף ולספר אודות תופעות לוואי של חיסונים, הפרת זכויות אדם, פגיעה מכל סוג הפרות קודים אתיים וכן חשד לפלילים על רקע משבר הטיפול בקורונה 2020-2021.

מדובר בקבוצה עצמאית וא-פוליטית של אזרחים הבאים מקשת רחבה ומגוונת של עולמות ידע, תחומי עיסוק, והשקפות עולם. יש ביניהם רופאים, משפטנים, ואנשי מדע ומחקר מדיסציפלינות שונות. באתר הוועדה כתוב: "הדבק המלכד אותנו הינו הדאגה העמוקה שלנו לשלום העם ולגורל המדינה לנוכח המערבולת הכאוטית שנקלענו אליה בשנה האחרונה בצל משבר הקורונה.

יעדנו העיקרי, לאור הרושם שמזה תקופה אזרחים רבים נתונים לסוג של "מתקפה" פסיכולוגית ואף ביולוגית, הוא לחולל תהליך של העצמה אזרחית שמובילה יותר ויותר אנשים להכיר בכוחם הטבעי והלגיטימי לתבוע ולקחת יותר אחריות על גורלם".

אתר וועדת החקירה האזרחית: https://www.the-people-committee.com/

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: