מבזקים

רברבנות עם ברברנות

תוכן עניינים

משנת 2007 אנו שומעים על הרצון העז למוטט את החמאס. אז, צריך להסתכל למציאות והאמת בצורה חדה וברורה. היום אחרי 15 שנה, אנו עדיין מתרברבים ומברברים עצמנו לדעת והחמאס רק מתעצם מסבב לסבב

ד"ר אבי יעקובוביץ | ט"ז בסיוון תשפ"א | יום חמישי 27 במאי 2021 | מערכת ישראל ניוז

העובדות מראות כנראה שממשלות ישראל, בחרו לצערנו בביצור וחיזוק החמאס, לתזכורת, בשנת 2019 אמר בנימין נתניהו: "עשינו הרבה בעזה, לא כבשנו אותה, כי היינו צריכים להחזיק ולקחת עוד שני מיליון פלסטינים תחת רשותנו, או לתת אותם למישהו. פניתי למנהיגים ערביים רבים, אך אף אחד לא התנדב".

כן, זו הבעיה המרכזית. עסקנו הרבה שנים בטקטיקות, אבל אסטרטגיה אמיתית לא הייתה ואנו אוכלים את "פרי הבאושים" שגידלנו בדרום, וזאת במשך כעשרים שנה על חשבונם של תושבי הדרום.

מה שהצליח החמאס לעשות בשנת 2021 במבצע שומר החומות הוא שדין תל אביב- כדין הדרום. אם לא תעשה תכנית אסטרטגית ברורה עם אופק, אנו עלולים למצוא עצמנו בבעיה גדולה הרבה יותר תוך זמן קצר.

שמענו עד עכשיו הרבה הבטחות. לוי אשכול אמר: "הבטחתי, אבל לא הבטחתי לקיים". אז אולי הדרך הטובה ביותר היא של נפוליאון שאמר: "הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחה, היא לא להבטיח אותה".

לסיום, צריך לזכור שהבטחה היא סוג של חוב. אז הגיע הזמן שהמנהיגות בישראל תפרע למעננו את החוב הזה, ותחזיר את השבויים הביתה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: