מבזקים

ההסברה האבודה של מדינת ישראל

תוכן עניינים

במלחמה המשמעותית והחשובה ביותר, במלחמת ההסברה ישראל מפסידה בכל פעם מחדש. יש את דובר צה"ל שמדברר את הצבא, אבל אין דובר מקצועי ומערך מסבירים ממשלתי-לאומי. כאן נמצא הפספוס והמחדל ההסברתי הגדול של ישראל. דוגמאות למחדלי ההסברה: סבבי הלחימה בעזה, המאבק וההתמודדות מול הפלסטינים, וגם נגד הגיס החמישי שהרים ראשו מתחת לעיניי השב"כ

ד"ר אבי יעקובוביץ | כ' בסיוון תשפ"א | יום שני 31 במאי 2021 | מערכת ישראל ניוז

הכישלון הגדול ביותר, הוא חוצפתו של בית הדין בהאג, שרוצה לפתוח בחקירה נגד ישראל וזאת על פשעי מלחמה. הצבא הכי מוסרי, האנושי אמור לעמוד לדין על פשעי מלחמה.

העולם בקומה? כן, ואנו אשמים בכישלון ההסברתי. אנו מתמודדים מול ארגון טרור שנבחר ע"י שבעים וששה אחוז מתושבי עזה, שבחרו בארגון טרור, ולכן, במשוואה הזאת הם נחשבים כתומכי טרור. צריך לשלוחי את "הזויי בית המשפט בהאג" למבחן כשרות לבוחן המציאות שלהם.


צילום מתוך רשתות ערביות

אני מציע, שראשית יטפלו בטבח של מאות אלפי ילדים ומבוגרים בסוריה. איפה ארצות הברית, שמטיפה לעולם. עדיפה להם דיפלומטיה ציבורית צבועה ורופסת, על פני טיפול שורשי ויסודי. "שוטר העולם" מתנהג באופן חד קוטבי ומתגלה "כנמר של נייר".

ההיסטוריה חוזרת על עצמה, אבל המחיר עולה והעולם מעדיף כדרכו לדעת ולשתוק. פשוט תעודת עניות לאו"ם ולארצות הברית. הצביעות פשוט מתגלה במיטבה. על זה נאמר: "הצביעות מהווה מידה רעה מיוחסת, הנהנית מחסינות ממלכתית, אבל מסתבר שיש אנשים המצליחים אפילו להסתיר את צביעותם".

במרוצת הזמן, המסכות נדבקות לעור והצביעות נהפכת "לכנות".

מה שבטוח צריך לעשות מהפך ולהקים תשתית הסברתית לאומית, מקצועית ובעיקר לוחמנית כנגד מסעי השקר של אויבינו

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: