מבזקים

"המחבל ניסה לרצוח כמו שעשו באיתמר למשפחת פוגל"

תוכן עניינים

אמש בשעת לילה ניסה מחבל לבצע פיגוע כשנכנס מעזה במעבר כרם שלום. המפגע הצליח לעבור את כל קווי ההגנה של צה"ל ולהגיע לישובי חבל שלום בעוטף עזה. ערנותו של רבש"צ אחד היישובים, מנעה אירוע גדול

אהרון קלפה | כ' בסיוון תשפ"א | יום שני 31 במאי 2021 | מערכת ישראל ניוז

מחבל שהגיע לעשות פיגוע באחד מישובי העוטף, עורר את חשדו של הרבש"צ וזה האחרון בדק את כוונותיו. אז הסתער המחבל על הרבש"צ ובעזרת סכין שהייתה ברשותו ניסה לרצוח אותו. בפועל, הצליח לגרום לו לפציעה קלה בלבד וזאת בזכות פעולתו ונחישותו של הרבש"צ. לאחר מאבק בין השניים נוטרל המחבל.


צילום: ניר שורמן

לאחר חיפש בכליו נמצא סכין נוסף, כוונתיו של המחבל היו ברורות. הצוות הראשוני שתפעל את האירוע הורכב מרבש"צים ביישובים הסמוכים למקום האירוע. שוב הוכח כי הרבש"צים הם מגיני היישובים ומצילים הלכה למעשה, דה פקטו, את חיי התושבים.

ניר שורמן, רבש"צ היישוב דקל שהיה במקום האירוע, יו"ר ארגון הרבש"צים מבית הסתדרות לאומית, אמר: "אין לי ספק שיכולנו ח"ו לראות כאן פיגוע כמו הרצח המזוויע באיתמר. כל האינדיקציות מעידות שלכך הוא התכונן. העירנות של הרבש"צ הצילה פה חיים ומנעה אירוע גדול מאוד. הרבש"צים הם קו ההגנה האחרון של התושבים. נחישותם מקצוענותם ותגובתם המהירה לאירועים היא זו שעושה את ההבדל בין סיום אירוע מוצלח לבין משפחה שכולה ולחימה בעזה".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: