מבזקים

מפכ"ל המשטרה הודיע: מצעד הדגלים מבוטל

תוכן עניינים

מפכ"ל המשטרה רב ניצב שבתאי יעקב הודיע למארגני צעדת הדגלים על ביטול באירוע. בן גביר בתגובה: "לצערנו מפכ"ל המשטרה ממשיך את קו הכניעה וההתקפלות לטרור"

אהרון קלפה | כ"ז בסיוון תשפ"א | יום שני 7 ביוני 2021 | מערכת ישראל ניוז

לאחר הערכת מצב שנערכה אמש, הודיע מפכ"ל המשטרה על ביטול אירוע צעדת הדגלים שאמור להתקיים ביום חמישי השבוע 10/6 בירושלים. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר:"מפכ"ל המשטרה נכנע לחמאס ומקפל את הדגל. אני מתכון לצעוד ביום חמישי את המסלול המלא". ח"כ מאי גולן התקשרה ליו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר והודיעה כי תצטרף אליו לצעדת הדגלים בשער שכם".


ריקוד הדגלים בשער שכם

לדבריו של בן גביר: "לצערנו מפכ"ל המשטרה ממשיך את קו הכניעה וההתקפלות לטרור. אני לא מתכוון לוותר וביום חמישי הקרוב אצעד את המסלול המלא ברחבי העיר העתיקה בירושלים. קורא לחברי הכנסת להצטרף אלי ולממש את החסינות שלנו ואת ריבונות מדינת ישראל בירושלים".

מנכ״ל הציונות הדתית יהודה ולד ממארגני מצעד הדגלים, מסר: "קיבלנו הודעה מהמשטרה על ביטול צעדת הדגלים. מתברר שממבצע שומר החומות, מי שיצא מורתע זו מדינת ישראל שנכנעת לאיומי המחבלים ולא מאפשרת צעדה של דגלי ישראל בבירת מדינת ישראל. אנחנו לא נכנע ונמשיך לפעול לחיזוק ריבונותה ומשילותה של מדינת ישראל בכל מרחבי ארצנו ובכל רחובות ירושלים".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' מסר: "כניעה מבישה לטרור ולאיומי החמאס. מפכ"ל המשטרה לא מסוגל להגן על צועדים ברחובות ירושלים עם דגלי ישראל ולא מסוגל להגן על תושבי לוד, רמלה ועכו היהודיים. עכשיו הוא גם הופך את יחיא סינוואר למי שמנהל את ירושלים. זו כניעה מבישה לטרור ולאיומי החמאס. עם ישראל חי וראוי למנהיגות אחרת. חזקה ונחושה יותר. הוא ימשיך לצעוד בגאון ברחובות ירושלים כולה ולהתיישב בכל מקום בה".


צעדת הדגלים בכותל. ויקיפדיה

משטרת ישראל מסרה בתגובה לפרסומים: "מדובר בפרסומים שגויים בנוגע למצעד הדגלים ברצוננו להבהיר. אמש בסיום הערכת מצב ובפגישה שנערכה הבוקר, שוחחו נציגי משטרת ישראל עם המארגנים, והודיעו להם כי מועד ומתווה הצעדה יתואמו בין הגורמים ולאחר שאלו יסוכמו בין הצדדים, משטרת ישראל תעביר את המלצתה לדרג המדיני בהתאם. כפי שהובהר כבר אמש, במתווה הנוכחי ובתאריך שהוצג, האירוע אינו מאושר. במידה ויוחלט על ידי המארגנים לשנות את המתווה ו/או מועד הצעדה, הנושא ייבחן כמקובל".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: