מבזקים

עיריית בני ברק החלה את שבוע אהבת התורה

תוכן עניינים

לעולם לא מאוחר לקיים את שבוע אהבת התורה לתלמידי גני הילדים בבני ברק. מדובר ביוזמה מיוחדת של אגף החינוך בעירייה שהחל מהיום וייערך שבוע ימים של אהבת התורה. את השקיות המיוחדות שיחולקו לתלמידי הגנים ארזו חניכות המע"ש של ארגון אהל שרה

אהרון שרוי | ל' בסיוון תשפ"א | יום חמישי 10 ביוני 2021 | מערכת ישראל ניוז

חודש לאחר מבצע 'שומר החומות' שגרם להשבתת מערכת החינוך בבני ברק וברבים מישובי מרכז הארץ, יוזמת עיריית בני ברק את שבוע "אהבת התורה" שיעביר לגני הילדים חלק מחומרי הלימוד שהם הפסידו בזמן התקפות הטילים על מרכז הארץ ואת הערכים לאהבת התורה ולומדיה.


צילום: יח"צ

בימים שלאחר חג השבועות, הגיעו לאגף החינוך של עיריית בני ברק פניות רבות של הורים וגננות שמבקשים להעניק לילדים את חוויית קבלת התורה ולקיים מסיבת לכבוד התורה כפי שמקיימת העירייה מדי שנה.

אנשי אגף החינוך של עיריית בני ברק בראשות הרב יונתן ספרא, מחזיק תיק החינוך סגן ראש העיר הרב אליהו דדון וסגן מנהל אגף החינוך ומנהל מחלקת גני ילדים הרב יוסף סטל, החליטו לקחת על עצמם את האחריות והכריזו על יוזמת שבוע "אהבת התורה". במסגרת המיזם המיוחד יצאו רכבים מקושטים של הכנסת ספר תורה לעבר גני העירייה כאשר ילדי הגנים עומדים בפתחי הגן עם לפידים בטיחותיים בידיהם, כשהם שרים שירים לכבודה של התורה ולומדיה.

במטרה לחבר את כל אוכלוסיות מערכת החינוך העירונית לשבוע אהבת התורה, חולקו לילדי הגנים "פעקאלך", שקיות ממתקים והפתעות שנארזו על עובדי ועובדות מסגרת המע"ש של ארגון 'אהל שרה'. הארגון פועל לספק תעסוקה לבעלי מוגבלויות קוגנטיביות בעיר. החיבור בין ילדי הגנים למסגרת התעסוקתית של 'אהל שרה' זכה לשבחים רבים וגם הגב' מלכה וינברג מנכ"ל אהל שרה הודתה לראש העיר והנהלת אגף החינוך בעירייה על היוזמה ועל שיתוף הפעולה המתמשך עם הארגון, מתוך תפיסה חברתית של העירייה והעומד בראשה לפעול לשלב בעלי מוגבלויות במיזמים עירוניים ובכל תחומי החיים ככל שניתן.

התהלוכה הססגונית שיצאה היום (יום ד) והאירה את שלהבת אהבת התורה בליבם של הילדים, היא פעילות ראשונה מתוך שלל פעילויות שיתקיימו לאורך השבוע הקרוב, במטרה להנחיל ערכים של תורה, השקעה, לימוד ודיבוק חברים בתורה.

ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין בירך על היוזמה ואמר "להיות 'עיר התורה' זה לא רק בשם, זה גם באופי העירוני ובפעילות העירייה. בבני ברק כולם מחנכים לאהבת התורה ולומדיה כבר מינקות. פעילות מחלקת גני ילדים בתחום הזה היא מופלאה, ואנחנו נמשיך לשקוד ולפתח עוד מיזמים שיגרמו לחביבות התורה בקרב ילדי העיר וכלל התושבים"

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: