מבזקים

בנצי גופשטיין וברוך מרזל נחקרו בגלל ציוצים בטוויטר

תוכן עניינים

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין וברוך מרזל, נחקרו היום בלהב 433 בחשד להסתה לגזענות. מרזל וגופשטיין לא שיתפו פעולה עם החקירה, וטענו: "מדובר בחקירה פוליטית מובהקת"

יואב חטב | ל' בסיוון תשפ"א | יום חמישי 10 ביוני 2021 | מערכת ישראל ניוז

חקירתו של גופשטיין נסובה בין היתר סביב סדרת סרטונים שפורסמו בשנת 2018 מטעם ארגון להב"ה, המתריעים מסכנת ההתבוללות ומהגורמים לה.

בחקירתו של ברוך מרזל הובאו בין היתר דברי תורה שהתפרסמו מטעמו ביוטיוב, בהם קרא להכות באויב כפי שהקב"ה הכה בעשרת המכות במצרים, וכן דברים שהובאו בבקשה לפסול אותו מלהתמודד לכנסת שהוגשה לבית המשפט העליון.

בניגוד להודעת המשטרה, השניים שוחררו לאחר חקירתם ללא כל תנאים מגבילים.


צילום מסך

בנצי גופשטיין מסר לאחר חקריתו: "משרדי 433 נמצאים כאן, בעיר לוד, אבל מי שהמשטרה מצאה לנכון לחקור הוא לא השייח המסית ששלהב כאן את ההמונים וקרא לרצח יהודים, אלא אותי על כך שפירסמתי סרטונים נגד התבוללות וקראתי לבנות לא לצאת עם גוים. אנחנו רואים את כאן הרוח החדשה של השר לביטחון פנים החדש, שהמשטרה כאן החלה לעשות את דברו ולבצע רדיפה פוליטית".


צילום מסך

ברוך מרזל מסר: "טוב לדעת שיש יחידת עלית למשטרת ישראל. עליתי היום בדרגה, ונחקרתי ביחידת ה"סייבר". פשוט ליצנות. מדובר בחקירה פוליטית חמורה מאוד. אשמח ללכת לבית המשפט ולהישפט על הדברים המגוחכים שהובאו נגדי כדי לחשוף פעם אחת ולתמיד באמצעות משפט אמיתי את פרצופם של מנדלבליט ושל שופטי בית המשפט העליון".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: