מבזקים

אל״מית ראשונה במתפ״ש: אלוף משנה מלי מאירי

תוכן עניינים

היסטוריה במתפ״ש: סגן אלוף מלי מאירי הועלתה לדרגת אלוף משנה בטקס חגיגי שנערך בבסיס הקריה, בראשות הרמטכ״ל רב-אלוף אביב כוכבי ובנוכחות מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן

רות קרייתי | א' בתמוז תשפ"א | יום שישי 11 ביוני 2021 | מערכת ישראל ניוז

אלוף-משנה מלי מאירי, בת 38 נשואה לתומר ואם לשלושה, התגייסה למתפ"ש בשנת 2001 וכיהנה בשורת תפקידים בכירים ביחידה. בתפקידה האחרון ב-4 השנים האחרונות היא שימשה כראש תחום תשתית במנהל האזרחי. אל"ם מאירי תיכנס בימים הקרובים לתפקיד ראש מחלקת מבצעים במתפ״ש ותחליף בתפקידה את אל״ם אייל זאבי. במהלך זה תהיה האישה הראשונה בתפקיד.


צילום: דוברות מתפ"ש

החל מגיוסה לצה"ל, משרתת מלי במתפ"ש עוד כחיילת חובה, כאשר בשנת 2002 הצטרפה לשדרת הפיקוד של היחידה כמפקדת מרכז היתרים במפקדת המנהל האזרחי, לאחר מכן כעוזרת ראש המנהל האזרחי, כראש מדור תשתיות אזרחיות, וכן מילאה את תפקיד עוזרת המתאם, וראש תחום תשתית במנהל האזרחי.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן: ״אלוף-משנה מלי מאירי היא דוגמא ומופת לקצינה איכותית ופורצת דרך, אשר השפיעה רבות על עיצוב אופיו וקווי דמותו של הארגון, המהווה נדבך משמעותי בשמירה על הביטחון הלאומי באמצעות הכלים האזרחיים. אני סמוך ובטוח שתמשיך להוביל ולפעול בתבונה רבה, ביסודיות ובמנהיגות מרשימה האופיינית לה, תוך ניווט מושכל בסבך המורכבויות העדין של הזירה הפלסטינית״.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: