מבזקים

בנוכחות גדולי ישראל: מעמד הסיומים של הינוקא

תוכן עניינים

מעמד הסיומים היחודי של הגאון 'הינוקא' בירושלים. התעוררות רבה הורגשה בקרב האלפים שהגיעו לשיעורו של הגאון הינוקא שהתקיים בירושלים, כאשר הרחיב בדבריו על בקשת מלכות שמיים. במעמד ערך את "הסיומים" בנוכחות גדולי ישראל אשר שהו בשיעור

יוני שטיין | ד בתמוז תשפ"א | יום רביעי 14 ביוני 2021 | מערכת ישראל ניוז

מדי שנה נוהג הגאון הרב שלמה יהודה שליט"א, 'הינוקא' לערוך את "הסיומים" בסמוך לחג השבועות, השנה בשל האירועים במירון ובדרום נדחו הסיומים, ונערכו בשבוע שעבר בהשתתפות אלפים וגדולי ישראל אשר נכחו בשיעורו בירושלים.

במעמד מסר הינוקא שיעור מעורר השתאות השזור מכל רבדי פרד"ס התורה ועורר על בקשת מלכות ה'. לאחר מכן ערך סיומים על כל התנ"ך ומפרשיו, על תלמוד בבלי וירושלמי, רמב"ם שולחן ערוך וספרים נוספים.


מעמד הסיומים של הינוקא. צילום: שוקי לרר

למעמד הגיעו גדולי ישראל אדמו"רים, דיינים ומקובלים גדולים בהם מר"ן ראש ישיבת מיר הגאון רבי יצחק אזרחי, האדמו"ר מקהל חסידים, ראש ישיבת המקובלים שער השמים הגאון רבי עמרם הופמן, רבה של שכונת שמואל הנביא הדיין המקובל הרב יצחק הכהן, רב העיר קרית ספר רבי משה מרדכי קארפ, האדמו"ר המקובל הגאון רבי שלמה בוסו נכדו של הבבא סאלי, הגאון המפורסם רבי אהרון ירחי ועוד אדמורים מקובלים רבנים רבים וצדיקים.

כמו כן נצפו במעמד דמויות חשובות ואישי ציבור שניגשו בסיום לקבל את ברכתו ועצתו של הינוקא. בסיום השיעור ניגן הינוקא יחד עם נגנים נוספים לכבוד "הסיומים" לקול שירת ההמונים.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: