מבזקים

חשיפה בלעדית: חריקות במפלגת העבודה במינוי מנכ"ל משרד התחבורה

תוכן עניינים

גורם בכיר במפלגת העבודה חשף בשיחה עם כתב ישראל ניוז, ד"ר אבי יעקובוביץ על חריקות ראשונות המתחילות להישמע במפלגת העבודה, בסוגיה של מינוי מנכ"ל משרד התחבורה. הטענה המרכזית כנגד ראשת המפלגה מירב מיכאלי, מינוי המנכ"ל הוא לא על בסיס מקצועי

ד"ר אבי יעקובוביץ | י"ב בתמוז תשפ"א | יום שלישי 22 ביוני 2021 | מערכת ישראל ניוז

משרד התחבורה הוא בין המשרדים החשובים ביותר, שלרגליו מונחות בעיות קרדינאליות לביצוע מהיר, והם: פקקים בכבישים אשר מציבים את מדינת ישראל במקום המפוקפק והראשון. תשתיות וכבישים שאינם מותאמים למספר הרכבים בישראל. תקלות במחשב משרד התחבורה וחוסר מענה ראוי. טיפול בריכוזיות והתעלמות מהציבור מאז תקופתו של שר התחבורה לשעבר, ישראל כץ. טיפול בתחבורה ציבורית שתהפוך לנוחה יותר ומשודרגת יותר ועוד נושאים חשובים שעל הפרק.


אילוסטרציה

מסיבות אלו ואחרות, אותו גורם בכיר במפלגת העבודה ציין בשיחתנו כי "עם אתגרים חשובים שכאלה, צריך איש מקצועי במיוחד וזאת מבלי לפגוע במתמודדות האחרות".

עוד אמר אותו גורם בכיר: "המתמודד הראוי במפלגת העבודה והאיש הנכון למשימות הרבות הוא עמירם סטרולוב. מר סטרולוב הוא בעל ניסיון רב בניהול פרויקטים רחבי היקף של תשתיות תחבורה ובטיחות, במסגרת הבנק העולמי. סטרולוב מהנדס מחוזות המתמחה בניהול מערכות תחבורה וכבעל ניסיון הרב ביותר בין המתמודדים". לסיום, אמר הגורם הבכיר במפלגת העבודה: "השיקול חייב להיות מקצועי, ולא על שום בסיס אחר. צריך לזכור כי קבלת החלטות מוצלחת באמת, נמצאת באיזון בין חשיבה מכוונת ומקצועית, לבין חשיבה אינטואיטיבית".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: