מבזקים

ערב הוקרה שנתי למתנדבי ארגון לתת

תוכן עניינים

מוקירים תודה למתנדבי ארגון לתת: אירוע הוקרה שנתי התקיים למתנדבי ארגון 'לתת'. באירוע הוענקו תעודות הצטיינות ל- 20 מתנדבים נבחרים, אשר פועלים במסירות ואכפתיות בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים

אהרון קלפה | י"ג באב תשפ"א | יום חמישי 22 ביולי 2021 | מערכת ישראל ניוז

את ההצטיינות מקבלים על מגוון תחומי התנדבות. חלק מהמצטיינים מקיימם קשר רציף עם קשישים ניצולי שואה ועוזרים להם בכל הנדרש ומפיגים בדידותם. חלקם מסייעים במערך חלוקת המזון, בין היתר מבצעי איסוף וחלוקת מזון בחגים. מענה ותמיכה רגשית של בקשות לסיוע מנתמכים הפונים לארגון.


צילום: רונן חסון

אירוע ההוקרה השנתי למתנדבים מרגש תמיד, אבל השנה במיוחד. בכל תקופת הקורונה, מתנדבי לתת הצליחו להמשיך בסיוע לאלפי משפחות נזקקות וניצולי שואה נתמכים, ואף להרחיב את מעגלי הסיוע לאלפים. מנפגעי משבר הקורונה ולתושבי הדרום במבצע "שומר החומות".

בשנת 2020 שנת הקורונה, פעלו בארגון כ- 25,000 מתנדבים שיחד ביצעו כ- 433,000 שעות התנדבות. רוח ההתנדבות והערבות ההדדית, בימי המשבר כמו-גם בימים כתיקונם משקפת את העשייה למען האחר, הנתינה למי שזקוק לכך.

כעת מוקירים תודה למתנדבי הארגון על תרומתם והתנדבותם המשמעותית. האירוע התקיים באמפיתיאטרון וואהל גני יהושע בתל אביב בהנחיית רוני דואני. באירוע הוענקו תעודות הצטיינות למצטיינים ולסיום המתנדבים נהנו מהופעה של הזמר שלום חנוך.

חנלי כהן שנקר, מנהלת ארגון נוער לתת: "אנו מברכים את המצטיינים, המתנדבות והתנדבים היקרים שלנו שפעלו ונתנו סיוע ומענה על מצוקות רבות, וכעת זה הזמן להוקיר להם תודה על פעלם. אירוע ההוקרה למתנדבי ארגון 'לתת' הוא מפגן עוצמתי של אנשים טובים ואכפתיים, שנותן כוח להמשיך בעשייה המבורכת".


שלום חנוך. צילום: אליס הוטנר

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: