מבזקים

היתרונות של חנות סלולר אינטרנטית

תוכן עניינים

בתקופת הקורונה נוכחנו לדעת כמה קניה אינטרנטית היא נוחה, זולה, ומציעה מגוון רחב של מוצרים, התבוננות רחבה יותר על טיב המוצר, הנתונים שלו, בעיקר שמדובר על מוצרי סלולר כגון: טלפונים סלולרים, טאבלטים, קונסולות משחקים, אביזרי סלולר, מטענים, אביזרי מחשב, אביזרי גיימינג, מסכי מחשב, ועוד מגוון  רחב של מוצרים המפורטים באתר שלנו. 

אז במיוחד ללקוחותינו אספנו את כל היתרונות ברכישה מקוונת שתוכלו לרכוש בצורה בטוחה ונוחה.

יתרונות ברכישה אינטרנטית:

השוואת מחירים קלה ונוחה:

ההשוואת מחירים נוחה וקלה למשתמש, במיוחד בתחום הסלולר, הגיימינג והאביזרים, כמו כן מצויין יבואן רשמי או לא, שכמובן משפיע על המחיר.

באתר אתם יכולים גם לסקור את המוצר, את הנתונים שלו, הטכניים והפיזיים בפרטנות, כדי לגרום לכם ביטחון בקנייה שאתם קונים ממקום מקצועי ואמין.

מה גם שספקים באינטרנט עובדים בדרך כלל עם יבואנים, ואם החנות האינטרנטית רצינית, רב המוצרים בחנות יהיו זמינים ללקוח גם בכמויות ובמחירים הכי טובים.

אין המוניות והמתנה בתור:

אין קהל ואין לחכות בתור, במיוחד בתקופות של חגים, או בסופי שבוע, שכל החנויות מלאות בקונים ולחכות שימצאו לי את המוצר במחסן של החנות, כבר יורד לנו החשק לצאת אפילו לקניון הקרוב, או לחנות. בחנות אינטרנטית אתה חוסך לך את כל ענין החניה, עד שאתה מחנה וגם משלם על החניה, כל הבעיות הללו יפתרו שאתה קונה בחנות אינטרנטית.

רכישה ללא לחץ:

הרכישה נעשית ללא לחץ מכירתי, ללא דחף מהמוכרים למכור מוצרים שהם מרוויחים עליהם יותר, ולעיתים אף פחות מותאמים ללקוח. זה גם נותן ללקוח מקום להתמקד בקניה למוצר הספציפי שהוא רוצה לרכוש ללא להיגרר לקניה מיותרת, כמו שבדרך כלל קורה לנו עם רכישה פיזית. 

ביטחון ברכישה אינטרנטית:

אתה מקבל תיעוד אלקטרוני בכל רכישה שלך באינטרנט, שמאפשרת לך להיות רגוע בקשר לרכישה ולתביעה משפטית במידה ואתה לא מרוצה ורוצה לבטל או להחליף מוצר שנרכש, וגם זה עוזר למעקב שוטף אחרי הרכישות שלך, כך שתמיד יש תיעוד לרכישה.

החזרות וביטולים:

רכישה אינטרנטית בארץ היא קלה, וכך גם ההחזרות הם די קלות, חנות אינטרנטית שמכבדת את עצמה, תבנה מנגנון מספיק טוב ויחס אישי שההחזרות יהיו מהירות וקלות, כדי לשמר את הלקוח.

נוחיות:

נוחות הרכישה באינטרנט היא כנראה הפרמטר הכי חשוב מכל הפרמטרים.

החנות פתוחה 24/7, בכל זמן נתון אפשר לראות את כל המוצרים שיש באתר, ולקנות בצורה מיידית ונוחה על ידי לחיצת כפתור בנוחיות שבבית, ללא לצאת ולחפש מה שאני אוהב, צריך או רוצה לקנות.

חנות אינטרנטית גם עוזרת לסביבה בזה שלא צריך חומרים פיזיים בכלל, וכל מה שנרכש מוזמן במקום.

תחרות מחירים באינטרנט:

בדרך כלל יש מבצעים רבים ומוצרים יותר זמינים באינטרנט, כיוון שאין מתווכים והמוצר מגיע אליכם ישירות מהיצרן או מהיבואן. עוד דבר חשוב זה שיש מלא קופונים והנחות, וכמובן לקוחות מועדפים.

משלוח לכל מקום בארץ:

אינך מוגבל בגיאוגרפיה שלך, לא משנה איפה אתה גר בארץ אתה יכול להזמין והמוצר בדרך אליך דרך הדואר או שליחים וכו׳, תחום השליחים מאד התרחב בארץ במיוחד בתקופת הקורונה. כיום יש אין ספור חברות שמספקות שירות משלוחים מהירים, וכמובן שזה תלוי במחיר, אך זוהי נוחיות מירבית.

שליחת מתנה בחנות אינטרנטית כל כך קלה, אתה יכול להתאים את המתנה לחברה, למשפחה, לחברים, יום האם, ימי נישואין וכו׳, ולשלוח אותה ישירות לנמען בכל רחבי הארץ.

שירות ובטיחות:

מה שכן צריך לבדוק שהאתר שאתה קונה ממנו מאובטח, שהחנות אמינה וזמינה לשירות בכל זמן נתון, שלא תטעו, זה שהחנות אינטרנטית זה ממש לא אומר שהיא לא צריכה לתת שירות, ותמיד עומד בן אדם מאחורי האתר. שירות לפני הכל דווקא יותר חשוב בחנויות אינטרנטיות, כיוון שאין את הרכישה הפיזית שנותנת איזושהי התרשמות מהמוכרים, וצריך לדעת שיש מישהו שדואג לכם.

מגוון רחב של מוצרים:

בחנות אינטרנטית לא תמיד צריך להחזיק מלאי, בדרך כלל יש הסכמים עם ספקים ויבואנים, כדי שהמוצרים שבאתר יהיו זמינים ללקוח, ובדרך כלל המוצר יגיע עד 2 ימי עסקים, בעיקר אם בעל האתר בקרבת מקום. בגלל זה, אתר שקשור לספקים טובים יעלה מגוון רחב של מוצרים לאתר, וזהו אחד הפרמטרים שיגרום לכם לדעת שהאתר מאובזר במגוון מוצרים עם הסבר פרטני לגבי כל המוצרים.

 במקרה שלנו של חנות סלולר שכוללת טלפונים, טאבלטים, מטענים, מוצרי גיימינג, אביזרים נלווים לסלולר, אביזרים נלווים למחשב ועוד מגוון רחב של מוצרים.

מעקב אחרי המשלוח:

כשאתה רוכש באתר אינטרנטי המוכר מקבל את ההזמנה שלך בדואר אלקטרוני כמוך, ואתר איכותי דואג לכך שתהיה לו מערכת שמעדכנת סטטוס הזמנה( בטיפול, נשלח ללקוח, הגיע לנמען וכו׳), כך גם הלקוח יכול לעקוב אחרי ההזמנה וגם החנות יכולה לתת את השירות הכי טוב ולעדכן בזמן אמת על המשלוח.

ההמלצות והמידע באדיבות: Shay Phone – חנות סלולר ואביזרים לטלפונים בראשון לציון

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: