מבזקים

לראשונה הוסב שמו של בית ספר בקריית מוצקין על שמה של נחמה ריבלין ז"ל

תוכן עניינים

ראש העיר קריית מוצקין, חיים צורי: "בית ספר ייחודי שיישא בגאווה את השם ריבלין וישמש כבית ספר לאומנויות מוביל בתחומו". הנשיא לשעבר ריבלין הזיל דמעה בחנוכת בית הספר על שמה של רעייתו ז"ל ואמר בהתרגשות: "נחמה היתה נבוכה אך מלאת גאווה"

אהרון קלפה | כ"ה באלול תשפ"א | יום חמישי 2 בספטמבר 2021 |מערכת ישראל ניוז

נשיא המדינה לשעבר, ראובן (רובי ריבלין) לבית ספר ריבלין בקריית מוצקין לרגל היום הראשון בפתיחת שנת הלימודים, בירך את ילדי ישראל ואת ילדי בית הספר ואמר: ״המקום הזה שמשמש כחממה של אהבה ושל ידע עבור ילדי קריית מוצקין האהובים נושא את שמה של נחמה ז״ל".


באדיבות עיריית קריית מוצקין

ראש העיר קריית מוצקין חיים צורי אמר: ״בית ספר ייחודי שיישא בגאווה את השם ריבלין וישמש כבית ספר לאומנויות מוביל בתחומו״. מנהלת בית הספר, יפעת פפושדו חזן, הציגה לנשיא את ערכי בית הספר ברוח ערכיה של נחמה ריבלין ז״ל. בטקס השתתפו מנכ״ל העירייה, יריב גסר, יו״ר דריקטוריון רשת המתנ״סים, עדי שטרנברג, חברי מועצת עיר, תלמידים ומורים.

בית הספר היסודי ע״ש נחמה ריבלין ז״ל הוא הראשון בארץ שהנציח את רעיית הנשיא לשעבר שהלכה לעולמה בקיץ 2019. הקשר בין קריית מוצקין למשפחת ריבלין הוא עמוק ורב שנים. משלחת תלמידים מקרית מוצקין הציגה לאחר מותה של נחמה לנשיא ציורים לזכרה של רעייתו האהובה. קרית מוצקין הנציחה כאמור את זכרה של אשת הנשיא לשעבר, נחמה ריבלין ז”ל, שהלכה לעולמה ביוני 2019. בית הספר החדש, הוא הראשון יהיה הראשון בארץ שנקרא על שמה של נחמה ריבלין ז״ל.

ריבלין, בן 81, כיהן כנשיאה העשירי של מדינת ישראל, החל מיולי 2014. קודם לכן כיהן כחבר כנסת מטעם “הליכוד”, כיו”ר הכנסת, וכשר התקשורת. רעייתו, נחמה נפטרה בקיץ 2019, בגיל 73, כחצי שנה לאחר שעברה השתלת ריאה, הובאה למנוחות בחלקת גדולי האומה בהר הרצל שבירושלים.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: