מבזקים

קורונה: עו"ד נועם נהרי "נעשה לי נס רפואי"

תוכן עניינים

"5 ימים לפני ראש השנה נמצאתי חיובי לקורונה, מצבי הלך והתדרדר זה תקף אותי במערכות הנשימה. הייתי לפני הרדמה והנשמה. רופא בהדסה אמר לי כי מבחינה רפואית, במקום שבו הייתי 40 סטורציה ו-20 דופק, ועכשיו במקום שבו אני נמצא, זה לא ממדים רפואיים טבעיים"

שמעון כהן | ח' בחשוון תשפ"ב| יום חמישי 14 באוקטובר 2021 | מערכת ישראל ניוז

עוד נס רפואי של חולה קורונה קשה התרחש בטבריה בשבועות האחרונים. לאחר 20 ימים של חוסר נשימה באופן עצמאי, מבקש נועם נהרי להעביר מסר לקוראים. וגם, איזה כוחות על הוא גילה על עצמו לאחר שהבריא. לאחר הימים הקשים שנועם עבר, הוא פתאום מרגיש שמשהו השתנה אצלו. הוא מרגיש שיורדים לו מסרים מהשמיים. הוא כותב על דף ריק שם של חולה, בקשר לזיווג, רפואה וכדומה, והוא מרגיש שהמחשבה שלו רצה במהירות מטורפת, דבר שלא היה לפני כן. מיד יורד לו לראש פסוק שמתאים לאותו חולה, והכתיבה קולחת , והמחשבה רצה, ותוך כמה דקות הדף מתמלא בגימטריות, ומשחקי מילים ואותיות, שאומרים משהו על החולה, על מצבו ועל התיקון שלו. משהו מדהים ביותר.


נס רפואי צילום: שמעון כהן

נועם, נשוי פלוס 3 ילדים, עו"ד במקצועו, לא האמין בחיים שלו, שזה מה שהוא יעבור בקורונה. ש-20 ימים הוא יהיה מחובר למחולל חמצן, ויהיה בין חיים למוות! הוא מסכים לספר את סיפורו לעיתון 'מקומי טבריה' ולשחרר תמונות, במטרה לעורר את הציבור ולראות את גודל הנס.

אין ספק, עו"ד נועם נהרי מטבריה הוא נס רפואי, במקום בו הרופאים הקונבנציונליים לא נתנו לזה סיכוי, עם נתוני פתיחה קשים ואפס כוחות בגוף. לדבריו: "בשלב הראשון יצאתי חיובי לקורונה. בשלב השני המצב מחמיר, הייתי חמישה ימים בלי נשימה אחת מלאה, סיטוראציה 40. דופק 20 ואחרי 5 ימים כאלו אפס כוח בגוף. הכוחות אוזלים, השלב השלישי טיפול מהיר במחוללי חמצן, סטוריאידים ועוד מיליון תרופות. כל אלו נותנים כוחות עוד 5 ימים לגוף, ואני עדיין לא נושם. נשמתי רבעי נשימות עד שאזלו כוחותיי לגמרי. שכבתי זרוק על המיטה מבלי יכולת להרים אצבע".


דופק 20 ובקושי נושם


תרופות, ויטמינים, השם ריחם

אחרי 5 ימים בהם לא יכול היה לנשום הוא ביקש הרדמה כי כוחותיו לא עמדו לו "ואז ה' התחיל לרחם. הגיעו אלי ארגון אמריקאי שמגיעים לחולי קורונה, ופתחו בבית שלי מחלקה כמו בבית חולים עם מחוללי חמצן, בלוני חמצן, עירויים, תרופות הכי יקרות, סטרואידים ועוד. נטלתי יותר 20 כדורים ביום, 6 פעמים ביום אינהלציות, מי חמצן ועוד. דברים טבעיים ואין סוף ויטמינים. כל אלו נתנו לגוף כוחות להמשיך לנשום רבעי נשימות. עברתי סבל איום קשה ונורא שלא ניתן לתאר במילים. לאט לאט הנשימה התחילה להיפתח לחצאי נשימות, במהלך 10 ימים שלאחר מכן כל יום, שעה, שעתיים ובמהלך הימים, מצוקות נשימתיות אדירות בעירה פנימית בגוף והרגשה קשה מאוד. בראש השנה, כיפור, סוכות ושמחת תורה עברתי מרותק למיטה. לא חגגתי עם המשפחה, לא צמתי, לא ישבתי בסוכה, אין חול המועד, אין טיולים ולא מפגשים משפחתיים. אין שמחת תורה. יושב בבית מתייסר במיטה במצב קשה".

עשרה ימים אחרי, המדדים מתחילים לאט לאט להתייצב, הסטורציה מתייצבת פלאים. "הגעתי כמעט פעמיים לקריסת מערכות. לא מאחל סבל של שניה ממה שסבלתי לשום יהודי בעולם. ה' ריחם עלי ומרחם ומצבי משתפר. כיום אני עם מחולל חמצן, סטורציה לא תקינה, כל קימה ופסיעה מחושבת, לא מסוגל ללכת ברגל מהסלון לחדר השינה, מתנייד עם 20 כסאות בבית. פוסע שלוש פסיעות על כיסא, נח 5 דקות ועובר לכיסא השני. נח ועובר לכיסא השלישי.

נועם נהרי, היום מרגיש יותר טוב, אבל חלש, ועדיין תחת מעקב ובדיקות, ולוקח תרופות. אבל ברוך השם התחיל לצאת מהבית קצת, ומשתקם. וזה מה שיש לו להגיד לכם קוראים יקרים: מ"אנשים צריכים לעצור, להתבונן ולהבין הבנה עמוקה לא ידיעה בעלמא, להרגיש "מבשרי אחזה אלוה". להבין ולתת לבורא עולם להוביל להנהיג. להתבטל ביטול גמור. האדם מלא דמיונות שהוא מלא כוח והוא כל יכול ופתאום מתרסקים ומבינים ומרגישים הכי חזק שאתה עומד חסר אונים כמו חרס הנשבר. אדם חושב שהוא מנהל והוא מזיז את הדברים זה רק דמיונות. להגיע לדרגה של ה' רועי לא אחסר תנו לה' להוביל להנהיג לא רק בידיעה . רק מי שהיה חרס נשבר מגיע להשגות כאלה שבאמת אין עוד מלבדו וכמה אדם הוא חסר אונים.
נשימה נשימות, לכאורה אדם חושב שהוא צריך לקבל נשימות. רק אדם שלא נשם 20 ימים ואחר כך נפתח טיפין טיפין עוד 10 ימים עם סבל נוראי רק אחד כזה מרגיש מה זה כל הנשמה תהלל יה על כל נשימה ונשימה.
נאחל לו ולכל הקורונה רפואה שלימה, אמן.

אם גם אתם זקוקים לעזרה של הארגון האמריקאי, אפשר לפנות בטלפון: 058-7131919
עו"ד נועם נהרי, טל': 050-6978387

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: