מבזקים

"האו"ם צריך לחקור את עצמו במקרה השרה קארין אלהרר"

תוכן עניינים

ג׳יי רודרמן, נשיא קרן משפחת רודרמן, מייסדת תנועת לינק 20, רשת אקטיביסטים לקידום ושילוב אנשים עם מוגבלות בחברה: ״נחרדנו לגלות כי מוסד מכובד כמו האו״ם הרשה לעצמו להתרשל בהנגשת ועידת האקלים בגלזגו"

אהרון קלפה | כ"ז בחשוון תשפ"ב | יום שלישי 2 בנובמבר 2021 | מערכת ישראל ניוז

ג׳יי רודרמן, נשיא קרן משפחת רודרמן, מייסדת תנועת לינק 20, רשת אקטיביסטים לקידום ושילוב אנשים עם מוגבלות בחברה, הגיב למקרה המביש בו נמנע מהשרה אלהרר להיכנס לאולם הוועידה בגלזגו: ״נחרדנו לגלות כי מוסד מכובד כמו האו״ם הרשה לעצמו להתרשל בהנגשת ועידת האקלים בגלזגו ולמנוע את השתתפותם של אנשים עם מוגבלות. מעשה שהוביל לכך ששרת האנרגיה של ישראל נאלצה להיות מודרת באותו יום מכלל הפעילויות השונות בוועידה".


נשיא קרן רודמן | צילום: פיני סילוק

עוד אמר גיי רודמן כי "אנו, בקרן משפחת רודרמן קוראים לאומות המאוחדות, כאחד הגופים המכובדים והנאורים בעולם, שנושא את דגל קידום זכויות האדם, לא להסתפק בהתנצלות יבשה ורשמית, אלא גם לחקור את עצמו. לוודא כי כלל מוסדותיו ופעילויותיו מונגשות עבור כל בני האדם וכמובן לוודא שהדרה מסוג זה שקרתה היום עם השרה קארין אלהרר, לא תחזור על עצמה בעתיד.

חשוב שנזכור כי אוכלוסיית אנשים עם מוגבלות מונה כ-20% מכלל האנשים בעולם. המקרה היום מהווה פגיעה לא רק בשרת האנרגיה אלהרר אלא בכל אותם 20%. על כולנו לוודא שזכויותיהם של אנשים עם מוגבלות לא נפגעות כתוצאה של חוסר מחשבה ותשומת לב".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: