מבזקים

חברת אבטחה מומלצת – ארקס

תוכן עניינים

מתכננים אירוע ומתלבטים לגבי חברת אבטחה מומלצת? חשוב שתדעו שישנם מספר פרמטרים חשובים שעליכם לבחון לפני שאתם בוחרים את צוות האבטחה. ראשית עליכם להבין מהו סדר גודל האירוע, היכן הוא ימוקם וכמה אנשים ישתתפו בו. כאשר יש לכם את כל המידע הנדרש תוכלו לפנות לבחירת חברת אבטחה.

כיצד לבחור חברת אבטחה מומלצת?

חברת אבטחה מומלצת -ארקס תאפשר לכם תיאום מלא ותפעל בשקיפות לאורך כל התהליך. אתם תקבלו תכנית עבודה מפורטת כולל תשתית לוגיסטית. תהיו מעורבים בקבלת ההחלטות תדעו כמה אנשי צוות יהיו והיכן הם ימוקמו. במידת הצורך יבוצע תיאום מול גורמים נוספים כדוגמת משטרה או גורמי ביטחון.

חברת אבטחה מומלצת תספק שירותי אבטחה על ידי אנשים מוסמכים בלבד, בעלי רישיון תקף ועם ניסיון ומוניטין שיאפשרו לה לנהל בבטחה ובמקצועיות אירוע קטן וגדול.

אבטחה כאמצעי הרתעה

כאשר יש מערך אבטחה מסודר הוא משמש כהרתעה מפני מפירי סדר. כשאנשים נתקלים בבקרה בכניסות לאירועים ורואים אנשי ביטחון פזורים בשטח, אוטומטית הם יתנהגו בצורה ראויה ולא ינסו לפרוץ את הגבולות. במדינת ישראל בה המצב הבטחוני לא יציב ונתון לשינויים קיצוניים, אבטחה מקיפה מאפשרת למנוע אסון כבד. גם בפן הבטחוני כאשר קיים סיכון ויש נוכחות מאבטחים זה מרתיע את המפגעים והם נמנעים מלהגיע לאזור בהם מסתובבים אנשים חמושים מחשש שתכניתם תסוכל מבעוד מועד.

ציוד הנדרש למערך אבטחה תקין.

לחברת אבטחה מקצועית קיים כל הציוד הנדרש המאפשר לה לאבטח אירועים גדולים וקטנים ולהיות מוכנה לכל תרחיש. הציוד מכיל בדרך כלל: מגנומטרים, מכשירי קשר, גופי תאורה, ביגוד מותאם, כלי נשק, מצלמות אבטחה, לחצני מצוקה ועוד. לא משתמשים בכל הציוד בכל פעם הוא מותאם לסוג האירוע ומאפייניו.

סוגי מאבטחים של חברות אבטחה

באירועים מסויימים לפעמים נדרשים לשלב אבטחה סמויה, בעיקר בטקסים פוליטיים או באזורים בהם חוששים לאירוע בטחוני. לכן בנוסף למאבטחים גלויים בכניסות יוצבו גם מאבטחים סמויים שישתלבו בתוך ההמון וינסו לעלות על ניסיון הפרה של הסדר מבעוד מועד.

בנוסף לאבטחה סמויה וגלויה באירועים מסויימים נדרשים להוסיף אבטחה פרטית לאחמ"ים המשתתפים בכנס או נואמים בו. במקרים רבים מדובר באירועים פוליטיים רגישים ולעיתים מדובר בכוכבים החוששים כי מעריציהם ינסו להתקרב אליהם או להשיג תשומת לב בדרכים שונות שיכולות לסכן אותם.

ארקס חברת אבטחה מומלצת .

כשאתם בוחרים בארקס חברת אבטחה, אתם בוחרים בחברה שנותת פתרונות לאירועים מסוגים שונים. אירועים פרטיים קטנים וגדולים. כדוגמת קונצרטים, חתונות, השקות. וגם אירועים ציבוריים כדוגמת, כנסים, טקסים, הופעות מרובות משתתפים אירועי ספורט ודומיהם.  ארקס שמים דגש על בטיחות המשתתפים מטרת השמירה היא לדאוג לשלומם של האורחים ולוודא שהאירוע יתקיים כסדרו. לכן הסדרי האבטחה מותאמים לגודל האירוע, על פי אופיו מספר המשתתפים ודרישות המארגנים. וכן, בכפוף לדרישות המשטרה המחייבות.

כאשר אתם בוחרים בארקס חברת אבטחה אתם מקבלים יעוץ מקצועי המותאם לאירוע שלכם ומאפשר לכם לשלב את מעגל האבטחה הנכון והמתאים עם כל הציוד הנדרש. שילוב של מאבטחים סמויים וגלויים יאפשרו לתת מענה גם לאירועי ספורט, אירועים פוליטיים או טקסים בהם נואמים אח"מים. 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: