מבזקים

הצל מגייס המונים למען הוריו

תוכן עניינים

יואב אליאסי, הצל פנה באופן אישי לגיוס המונים בבקשה לתרום להוריו לאחר שאיבדו את ביתם ואולצו להתפנות. אם לא די בכך, אביו של הצל חולה במחלה הארורה ומוכר כאדם נכה

צבי סרוסי | י"ג בכסלו תשפ"ב | יום רביעי 17 בנובמבר 2021 | מערכת ישראל ניוז

מלעיזים מנסים לשבש את גיוס המונים של הצל אשר כל בקשתו היא רק קורת גג להוריו שהוא כל כך אוהב ומי לא היה יוצא מגדרו בשביל הוריו? האם שכחנו ש"כבד את אביך ואת אימך "זו אחת הדיברה מעשרת הדיברות?


הצלחה כבירה לצל בגיוס המונים

זה לא סוד, ידוע לכל כי דירה קטנה בתל אביב מחירה מעל לשני מיליון ש"ח והצל יצא בגיוס המונים למען מטרה עליונה. הוא, שנתן את כל כולו למען חיילי צה"ל תוך הקרבת חייו האישיים למען האג'נדה שלו, שכל כולה היא אחת: אהבת ישראל, מקבל שיימינג רציני ברשתות. אנשים כאלה ואחרים יוצאים נגדו בהכפשות שונות וזאת על שום מה? על שרצה דבר על מינימלי ואלמנטרי שהוא קורת גג להוריו היקרים?.

על כן, לכל אותם מלעיזים נגדו דבר אחד אני מאחל, שלא תעמדו במקומו ולא תעברו את הסבל שהוא עובר היום בכדי לסייע להוריו. במישור האישי אני חושב שהצל הוא גיבור. אדם כמותו מכובד ומפורסם יוצא לגיוס המונים כדי לבקש כסף מהאזרחים, זה לא דבר פשוט כלל. צריך בשביל זה הרבה אומץ ובפרט שלאדם מפורסם כמותו.

אנשים רבים מייחלים למפלתו של הצל בעקבות מעשיו למען חיילי ישראל אותם הוא עושה לא בגלל דעותיו הפוליטיות הימניות.

לכל אותם אנשים מלעיזים, דעו לכם כי כדי לעזור להורים, זה לא מצב שקשור לימין או שמאל ולא קשור לדתיים או חילוניים. כולנו חייבים להוקיר תודה וטובה ולעזור להורינו שכל השנים תמכו בנו ומסרו נפש בשבילנו.

ולכל אותם מלעיזים אני אומר: אתם לא רוצים לתרום ולסייע? אל תתרמו ואל תעזרו, אך בבקשה מכם אל תפריעו ואל תלעיזו על אותם אנשים שכן רוצים לסייע ולעזור ובטח אל תלעיזו על אדם שכל כולו נתינה ואהבה ורוצה לסייע להוריו שכה יקרים לו.

ולכם, כל אותם מלעיזים אומר: בגללכם "ובזכותכם" תרמתי לקמפיין של הצל סכום כפול ממה שחשבתי לתרום מלכתחילה.

בואו נעזור לצל, להקים בית להוריו. לתרומות: https://www.charidy.com/milhama

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: