מבזקים

ביקור באמירויות: בנט נפגש לראשונה עם שייח׳ מוחמד בן זאיד

תוכן עניינים
בנט נפגש לראשונה עם שייח׳ מוחמד בן זאיד

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ממריא כעת בחזרה מאיחוד האמירויות לישראל, בתום ביקור היסטורי שאירח יורש העצר, שייח׳ מוחמד בן זאיד: "קיימנו שיחות מעמיקות, כנות ומשמעותיות. לא רק שלום בין מנהיגים אלא שלום בין עמים"

אהרון קלפה | ט' בטבת תשפ"ב | יום שני 13 בדצמבר 2021 | מערכת ישראל ניוז

ראש הממשלה, נפתלי בנט, מסיים כעת את ביקורו הראשון באיחוד האמירויות, בהזמנת יורש העצר, שייח׳ מוחמד בן זאיד. עם המראתו ארצה, אמר בנט: "סיימתי עכשיו ביקור משמעותי מאוד באמירויות. אני רוצות להודות לשייח׳ מוחמד בן זאיד על קבלת פנים חמה במיוחד ועל שיחות מעמיקות, כנות ומשמעותיות".

במהלך היום השניים על החוזקות היחסיות של שתי המדינות במטרה להרחיב את הקשר, לדברי בנט: "שלא יהיה רק שלום בין מנהיגים אלא שלום בין עמים. אני יוצא מפה באופטימיות גדולה שהדוגמא הזו, של הקשר בין שתי המדינות, יהווה אבן יסוד למערכת קשרים עניפה בכל האזור".

במסגרת ביקורו, נפגש היום (ב׳) ראש הממשלה עם שר התעשייה וההיי-טק, ועם שרת התרבות של איחוד האמירויות, בנוסף לפגישתו עם יורש העצר. בפגישתם, דנו ראש הממשלה ושר התעשייה וההיי-טק של איחוד האמירויות, סולטאן אחמד אלג'אבר, בקידום שיתופי הפעולה בין המדינות, בתוך כך בתחומי הטכנולוגיה, המסחר והאנרגיה, בדגש על פרויקטים בתחום האנרגיות המתחדשות.

בהמשך נפגש רה"מ בנט עם שרת התרבות של איחוד האמירויות, נורה בינת מוחמד אלכעבי. השניים דנו בשיתופי פעולה בין המדינות בתחומי התרבות והספורט, לרבות קולנוע ויצירה טלוויזיונית משותפת.

ביקור ראשון של בנט באמירויות
ביקור באמירויות בנט נפגש לראשונה עם שייח׳ מוחמד בן זאיד צילום: חיים צח/ לע"מ

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: