מבזקים

פסטיבל קלאסיקאמרי באילת

תוכן עניינים

פסטיבל קלאסיקאמרי באילת חזר ובגדול: תזמורת סימפונט רעננה הביאה אמנים מהשורה הראשונה מרחבי העולם ומישראל והקהל רב לפסטיבל ישרוטל באילת

אנקה גרינברג | י"ג בטבת תשפ"א | יום שישי 17 בדצמבר 2021 | מערכת ישראל ניוז

פסטיבל קלאסיקאמרי באילת נפתח אמש עם קונצרטים של הפסנתרן זוכה תחרויות רובינשטיין, דניאל צ'ובאנו שהגיע מרומניה, הטנור מרט סונגו מטורקיה וזמרת הסופרן הרב תחומית, קרן הדר.

האולם במלון רויאל ביץ' הפך לאולם קונצרטים והקהל מילא אותו בהמוניו. החל משעות הבוקר ועד מוצאי השבת יימשך פסטיבל קלאסיקאמרי, שכולל מוזיקה קלאסית, מוזיקת עולם ושילוב אמנויות, פרויקט שמבוסס על שיתוף הפעולה עם ישרוטל. הערב תופיע במקום הזמרת זוכת האירוויזיון מצרפת, אן מארי דוד.

פסטיבל קלאסיקאמרי ישרוטל אילת
פסטיבל קלאסיקאמרי ישרוטל אילת | צילום: יהודה בן איטח

ראש העיר אלי לנקרי: "אילת היא עיר החופש והנופש, אבל גם עיר של תרבות ופסטיבלים. אנחנו מודים לתזמורת סימפונט רעננה, לאמנים מרחבי העולם ולקהל שהגיע. ביחד עם סגני וממלא מקומי, מתן בארי, נפגשנו עם מנכ"לית התזמורת, אורית פוגל-שפרן ואנחנו כבר מדברים על שיתופי פעולה נוספים".

אורית פוגל-שפרן מנכ"לית סימפונט רעננה: "אנחנו שמחים לחזור לאילת במסגרת הפסטיבל שאנחנו מקיימים כבר שנים עם ישרוטל. אחרי הקורונה, מרגש לראות את הקהל שהגיע בהמוניו כדי ליהנות מתרבות מגוונת מוזיקה קלאסית, צרפתית וישראלית. אני מודה לראש העיר אילת, מר אלי לנקרי שזיהה את ההזדמנות ובוחן איתנו את הרחבת הפרויקט היפהפה הזה לשוחרי התרבות ולציבור הרחב".

 

צילום יהודה בן יטחח

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: