מבזקים

הענקת דרגת אלוף לתת-אלוף מוטי אלמוז ומינויו לראש אגף כוח האדם

תוכן עניינים

דובר צה"ל מוסר כי היום (ה'), ז' בטבת התשע"ז, 5 בינואר 2017, הועלה תת-אלוף מוטי אלמוז לדרגת אלוף ומונה לראש אגף כוח האדם בטקס חגיגי שנערך בלשכת ראש המטה הכללי במחנה "רבין" (הקריה), תל-אביב.

הטקס נערך במעמד שר הביטחון, מר אביגדור ליברמן, ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט ובנוכחות חברי פורום המטה הכללי.

אלוף מוטי אלמוז, המכהן בתפקידו כדובר צה"ל, יחליף בתפקידו את ראש אגף כוח האדם היוצא, אלוף חגי טופולנסקי אשר כיהן בתפקיד זה במשך השנתיים ושלושת החודשים האחרונים ויסיים את שירותו בצה"ל לאחר כ-33 שנות שירות.

במהלך התקופה הקרובה ימשיך אלוף מוטי אלמוז לכהן כדובר צה״ל במקביל לתפקידו כראש אגף כוח האדם.

מדברי שר הביטחון, מר אביגדור (איווט) ליברמן: "האחריות של ראש אכ"א, היא אחריות עצומה. אני בטוח שתעמוד במשימה זו כמו שעמדת בכל המשימות הקודמות, ואני מאחל לשניכם הצלחה בדרך החדשה שאתם מתחילים".

מדברי ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט: "אנחנו נפרדים היום מחגי, לאחר 33 שנות שירות בתפקידי הפיקוד המרכזיים שצה"ל יודע להציב לקצינים המצטיינים ביותר שלו, בתפקידי הפיקוד לכל אורך הדרך בחיל האוויר עד ראש המטה ובתפקיד האחרון כראש אכ"א. נעשה שימוש במילה של איש מופת, אני חושב שחגי הוא איש מופת, בהתנהלות, בדרך, בצניעות, אבל בעיקר ברמת הדרישות והנורמות שלו קודם כל מעצמו ואחרי זה מהיחידות שהוא פיקד עליהן ואני ראיתי את זה בזווית הרחבה שבה הוא קידם נושאים בצה"ל.
מוטי מקבל את האחריות והפיקוד על המשאב החשוב ביותר שלנו, על כוח האדם בצה"ל. מוטי מביא איתו לתפקיד שירות קרבי ארוך, 10 שנים כתת-אלוף בשלושה תפקידים מרכזיים. ראינו אותו בשלוש השנים האחרונות מביא לידי ביטוי את היכולת שלו, כאדם יוצא דופן שזוכה לאמון והערכה רחבה, בעל שכל ישר וטוב והתנהלות ערכית, ברורה, חדה לצד כישורים ניהוליים.
אני משוכנע שמוטי הוא האיש המתאים במקום הנכון ובזמן הנכון לקבל מחגי היום את המקל ביד בוטחת וימשיך את המרוץ של האחריות ושל החובה של כל אחד מאיתנו לתרום את המקסימום שהוא יכול כדי לעשות צבא טוב יותר.
אני מאחל לך בהצלחה מוטי בשם כל הפורום".

מדברי אלוף חגי טופולנסקי: "דבר ראשון- אני רוצה להגיד המון תודה לפקודיי שבזכותם באתי כל יום לעבודה בשמחה רבה וכל שעשיתי ולמדתי היה בזכותם. דבר שני- אני רוצה להגיד לפורום הזה, כמה אני מבין היום שהעבודה שלו חשובה למדינת ישראל. העשייה של צה"ל וצה"ל עצמו הוא המעיין הנובע, הוא אבן הבניין העיקרית של מדינת ישראל. לא רק שאין לו תחליף, לצה"ל יש תפקיד מאוד משמעותי גם במישור הביטחוני, שם אני סומך עליו במאה אחוז וגם במישור הלאומי- חברתי, החינוכי והערכי, להוציא אזרחים טובים למדינת ישראל".

מדברי דובר צה"ל וראש אגף כוח האדם הנכנס, אלוף מוטי אלמוז: "אני מבקש להגיד תודה על הזכות הזו. הזכות לעמוד בראש המערך המשמעותי והמשפיע ולהיות שותף בחבורת הפיקוד הבכיר של צה"ל. אתגרים רבים ועבודה רבה בפנינו ואפשר בקלות לעסוק בלבה הרותחת של ענייני היום ואתגרי המחר. אבל אני מבקש להניח לזה עכשיו ולדבר על חגי.
חגי, שותף וחבר, סמל בעיננו. סמל לעשייה שלא על מנת לקבל תמורה. מופת לסימון של קווים ברורים. אדם עם סגנון מיוחד במינו המסיים שירות קרבי ומפואר של שלושים שנה בצה"ל כטייס קרב.
חגי, תודה גדולה על העשייה רבת השנים על קבלת אגף מקצועי, מרשים, מוביל בתחומו ואני מתחייב להמשיך את אותה הדרך שסללת במסירות.
אני מבקש להגיד לכם תודה- שר הביטחון והרמטכ"ל, על האמון הגדול שנתתם בי. אני מבטיח לעשות הכל כדי להמשיך ולקחת חלק בחיזוקו של צה"ל ובשמירה על עוצמתו".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: