מבזקים

כיבוי אש: לאחר 40 שנות שירות מבצעי יוצא רס"ר אבי זוהר לפנסיה

תוכן עניינים

תחנת כיבוי אש שרון נפרדה מאבי זוהר, ותיק לוחמי האש שאחרי 40 שנות שירות יצא לגמלאות. מפקד התחנה טפסר משנה דן יוספסברג ארגן את טקס הפרישה

אהרון קלפה | כ"ז בטבת תשפ"ב | יום שישי 31 בדצמבר 2021 | מערכת ישראל ניוז

בערב מפקד שנערך השבוע על ידי טפסר משנה דן יוספסברג מפקד תחנת השרון, התקיים טקס פרישה ללוחם האש ומפקד הצוות רס"ר אבי זוהר שעבד כ-40 שנות שירות מבצעיים, עד למשמרת האחרונה ויוצא כעת לגמלאות.

אבי זוהר בן 64 נשוי ואב ל-3 ילדים מתגורר בעיר רעננה וסיים כעת 40 שנות שירות ועוד 8 שנים בתקופת מלחמת יום כיפור בהם היה צופה אש ומתנדב, עד כניסתו לעבודה כמפקד צוות ולוחם אש בכבאות והצלה לישראל.

אבי זוהר | צילום כיבוי אש שרון

מזה זמן רב אבי זוהר הוא הכבאי הוותיק ביותר בתחנה. רבים מלוחמי אש וקצינים וותיקים זוכרים את הזמן שהגיעו לראשונה לתחנת הכיבוי ואבי היה זה שקיבל אותם לתפקיד.

מתחנת שרון נמסר כי "אבי שיוצא כעת לדרך חדשה, השתתף באלפי אירועי חילוץ מורכבים, משריפות, הצלת חיים, הצלת נפש ורכוש. אבי הוא לוחם אש מוערך בעל ניסיון מבצעי רחב. הוא התבלט בכוחו, בניסיונו והכי הרבה במוטיבציה שלו לשרת בגוף מבצעי בעל עבודה פיזית ונפשית לא פשוטה, כל כך הרבה שנים. תחנת השרון מוקירה לאבי כבוד רב, מאחלת הצלחה בהמשך הדרך ובריאות איתנה. התחנה בה גדלת תשמש לך לבית גם בשהותך בפנסיה".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: