מבזקים

במה כדאי לבחור: וואטסאפ פרטי או וואטסאפ ביזנס?

תוכן עניינים
במה כדאי לבחור: וואטסאפ פרטי או וואטסאפ ביזנס?

וואטסאפ היא ללא ספק אחת האפליקציות החשובות והשימושיות ביותר בימנו כיום. למעשה האפליקציה כל כך פופולריות כיום שהיא די מייתרת את השימוש בSMSים המסורתיים.

איתי ורצ'יק מסביר לוואטסאפ יש כמה פיצ'רים מגניבים אולם ההבדל בין וואטסאפ פרטי לוואטסאפ ביזנס הוא שמיים והארץ. אם יש לכם עסק, קטן או גדול, השימוש בוואטסאפ ביזנס יהיה מומלץ עבורכם.

כמו כן כדאי להכיר את הווטסאפ ווב שתחסוך לכם זמן יקר.

וואטסאפ ווב – כי אין לנו זמן מיותר:

וואטסאפ ווב היא למעשה אפשרות של שימוש בווטאסאפ דרך דפדפן האינטרנט במחשב.

השימוש בוואטסאפ דרך הדפדפן במחשב יאפשר לכם להשיב מהר יותר ללקוחות שלכם, לכתוב יותר מהר באמצעות המקלדת במחשב, להחזיק חלון שיחה עם לקוחות בצ'אט במקביל לעבודה או בדיקה בחלון אחר בדפדפן מבלי שהשיחה תתנתק ועוד.

כדי לחבר את הוואטסאפ שלכם לדפדפן היכנסו לכתובת: https://web.whatsapp.com

כעת תתבקשו לסרוק את ה-qr code שיפתח לכם במחשב.

כדי לעשות זאת היכנסו לאפליקציית הוואטסאפ ביזנס שלכם בטלפון (או הרגילה- זו שאתם עובדים אתה) ולחצו על אייקון 3 הנק' של ההגדרות משמאל למעלה ואז אל whatsapp web.

כאן הוואטסאפ ווב יסנכרן את הנתונים שלכם מהאפליקציה בטלפון ותוכלו כעת להתכתב עם לקוחות, חברים, בני משפחה ואנשי הקשר שלכם דרך הדפדפן.

וואטסאפ פרטי או וואטסאפ ביזנס

חשבון וואטסאפ עסקי – ניהול המשרד דרך וואטסאפ ביזנס:

באמצעות וואטסאפ עסקי תוכלו לנהל את העסק שלכם ממש כמו משרד נייד, לפחות מבחינת הכלים שלו והתשובות המהירות שתוכלו להנפיק ללקוחות שלכם.

תוכלו לקבל מידע אנליטי שיעזור לכם לתכנן טוב יותר את ההודעות הבאות ומי פעיל ולא פעיל בהודעות מכם וכמובן ליהנות מעוד כמה פיצ'רים מדליקים כמו שליחת הודעה חוזרת אוטומטית, חלוקת אנשי הקשר לפי קטגוריות/תגיות, תשובות מהירות ועוד.

איך מנהלים מספר קבוצות וואטסאפ שונות בעזרת תגיות?

באמצעות וואטסאפ ביזנס תוכלו לחלק את אנשי הקשר שלכם לפי תגיות שונות ולפלח אותם לקבוצות שונות, לפי תחומי עניין, לפי המקום שלהם במשפך השיווקי שלכם ועוד.

לדוגמה: לקוחות קיימים, לידים חדשים, לקוחות קידום אורגני, לקוחות בניית אתר, לקוחות כתיבת תוכן ועוד. אפשר גם לחלק לגברים/נשים או לפי אזור דמוגרפי ולשלוח הודעות מותאמות לקהל היעד.

שליחת קבצים גדולים בוואטסאפ – איך עושים זאת?

באמצעות וואטסאפ ווב או וואטסאפ ניתן לשלוח קבצים לאיש קשר אחר שלכם. אפילו קבצים גדולים ניתנים לשליחה אם כי ייקח יותר זמן לוואטסאפ לטעון אותם.

הקבצים שיכולים להישלח: תמונות, קבצי ווידיאו ואפילו קבצי WORD, PDF ומסמכים אחרים.

כדי לשלוח לאנשי הקשר שלכם קבצים תוכלו להיכנס לקובץ בטלפון שלכם -> ללחוץ על שתף -> לבחור באפליקציית הוואטסאפ -> ואז באיש הקשר עמו אתם רוצים לשתף את הקובץ.

אפשרות נוספת היא להיכנס לצ'אט השיחה עם אותו איש קשר ואז בתוך הצ'אט לבחור באפשרות הוספת מסמכים, לבחור את סוג המסמך הרלוונטי ואז למצוא אותו בטלפון וללחוץ עליו.

מה הם איסור צה"ל בשימוש בוואטסאפ – מה מותר ומה אסור?

כדאי לדעת שבעקבות החשש לריגול מגורם צד ג' וחשש לשיבוש פעילות צה"ל וחייהם של החיילים צה"ל אוסר מפורשות על שימוש בוואטסאפ לחיילים.

למעשה הוא מאפשר שימוש ברשתות חברתיות אחרות במסגרת הגבלות כלשהן אולם אוסר שימוש בוואטסאפ במסגרת הצבאית ובכלל.

לחיילי מילואים יש הקלות או פטורים בדרך כלל כיוון שאלה מגיעים לשירות אחת לשנה בדרך כלל, עוזבים את החיים הפרטיים שלהם וזה שונה מאוד מאורח החיים של חייל בשירות סדיר בצה"ל.

חיפוש עבודה בעזרת וואטסאפ – איך תעשו זאת נכון?

בוואטסאפ יש אפשרות להקים קבוצות דיון של עד 256 אנשים. מה שגרם לפתיחת אינספור קבוצות שכאלה בעלי תחומי עניין משותפים.

יתרה מכך הקבוצות הללו משמשות בין היתר לעצמאיים למציאת עבודה ולקוחות ועבוד שכירים למציאת עבודה.

לדוגמה: אם אתם מחפשים עבודה בהייטק ויש לכם הכשרה מתאימה ועייפתם מאתרי דרושים למיניהם – תוכלו לחפש באינטרנט קבוצות וואטסאפ המגייסות אנשים לתחומי הייטק שם סביר שיש לא מעט בעלי של חברות סטארטאפ וחברות הייטק שמחפשות אנשים כמוך שיצטרפו לקבוצה ויציעו את עצמם לעבודה בתחום.

איך לשחזר גיבוי וואטסאפ מהענן?

כדי לשחזר גיבוי של וואטסאפ מהענן צריך תחילה לגבות אותו שם.

כאשר אתם רוצים למשל להעביר את היסטוריית השיחות וההתקשרויות שלכם בוואטסאפ מטלפון ישן לטלפון החדש היכנסו תחילה לאפליקציה של וואטסאפ, היכנס להגדרות->צ'אטים->גיבוי.

כאשר גבו באמצעות חשבון הגוגל דרייב שלכם את הקבצים בענן (שירות האחסון בענן של גוגל דרייב).

כאשר בטלפון החדש ודאו שחשבון הגוגל שלכם מחובר למכשיר והורידו את אפליקציית הוואטסאפ.

כעת פתחו אותה ולחצו על שחזור מידע. חכו עד שתהליך השחזור יסתיים והקשיבו על הבא. חכו כעת שהצ'אטים יוצגו והתהליך יושלם.

הקלדה בוואטסאפ על ידי דיבור בלבד:

אחד היתרונות של אפליקציית הוואטסאפ (מבין יתרונות רבים) הוא היכולת להקליט הודעות קוליות.

אז נכון שיש כאלה שפחות אוהבים את זה אבל למי שפחות מתחבר לשיחות בטלפון ומעדיף הודעות אך אין לו כוח, זמן או יכולת לכתוב אינספור מילים יוכל בכמה שניות של הקלטה לחסוך זמן יקר, להעביר את המסרים והמידע שהוא רוצה לצד השני בצורה פרקטית ויעילה יותר וכמובן גם לחסוך זמן לצד השני.

לעתים אם רוצים להסביר משהו לצד השני שימוש באופציית ההודעה הקולית למשל יכולה להיות נהדרת ושימושית מאוד.

סרטון על התקנת וואטסאפ ווב WhatsApp Web

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: