מבזקים

סגירת מרפסת: 3 דרכים יעילות לסגור מרפסת בישראל

תוכן עניינים
סגירת מרפסת

סגירת מרפסת זכוכית או זיפ תפסה תאוצה רבה בישראל בשנים האחרונות, המטרה של סגירת מרפסת היא להפוך אזור פתוח לחלל נעים יותר בכל עונות השנה, ויחד עם זאת לשמר על האווירה הפתוחה והנעימה של החוץ.

קשה להנות מהמרפסת החשופה כאשר יש גשם חזק, רוח קרה או שמש קופחת. אבל באמצעות סגירתה, תוכלו לשלוט בכמות השמש והגשם, האבק והלכלוך, למזג בקלות, לרהט בנוחות ולהפוך את המרפסת לחדר נעים ושימושי.

במאמר הבא אני אמנה את הדרכים היעילות ביותר לסגירת מרפסת בישראל ואסביר מהם היתרונות של כל שיטה, לשם כתיבת הכתבה נעזרתי בחברת צל וילון המתמחים ביבוא ושיווק מוצרי הצללה וקירוי בישראל.

 

סגירת מרפסת זכוכיות נאספות
סגירת מרפסת זכוכיות נאספות, קרדיט: צל וילון

סגירת מרפסת זכוכית – זכוכיות הזזה מתקפלות

מוצר מרשים המיועד עבור סגירת מרפסת באופן מעוצב, מודרני, מתוחכם ומינימליסט. עמיד בכל מזג אוויר ומיועד לסגירת מרפסת, ויטרינות, פרגולות אלומיניום, פטיו ועסקים. זכוכיות מתקפלות למרפסת מיוצרת מכנפי זכוכית 10 מ"מ מחוסמת עם אפשרות לזכוכית חלבית או כהה להגנה מהשמש. זכוכיות מתקפלות נפתחות ונאספות לצד אחד של החלל ומאפשרות פתיחה מקסימלית של החלל ללא כל הפרעה של פרופילי אלומיניום באמצע. זהו מוצר מהפכני שבעזרתו ניתן לסגור כל חלל מקורה המשמש לאחרונה אדריכלים ומעצבי פנים לעיצוב חללי יוקרה עבור עסקים, וילות, דירות עם מרפסות פנטהאוזים. היתרון הגדול של זכוכית נאספות פנורמיק הוא שניתן שגם שהחלל סגור הנוף נשמר ב- 100% ללא כל הפרעה. זהו פתרון מושלם לסגירת מרפסת ופרגולות.

סגירת מרפסת זכוכית מאפשרת להפוך את האיזור הפתוח לחלל נעים יותר לכל עונות השנה, ויחד עם זאת לשמר את האווירה הפתוחה והנעימה של החוץ. קשה להנות מהמרפסת החשופה כאשר יש גשם חזק, רוח קרה או שמש קופחת אבל באמצעות סגירת המרפסת ע"י זכוכיות מתקפלות, תוכלו להגן על המרפסת מפני גשם, אבק, חרקים ולכלוך. בנוסף תוכלו למזג את המרפסת ולרהט את החלל ולהפוך את המרפסת לחדר נעים ושימושי. היתרון הגדול של זכוכית נאספות למרפסת הוא שגם כאשר החלל סגור הנוף נשמר ב- 100% ללא כל הפרעה. זהו פתרון מושלם עבור סגירת מרפסת לחורף. זכוכיות מתקפלות למרפסת נועדו לבעלי מרפסות שרוצים לשדרג את המרפסת שלהם לחלל נוסף בבית ויש לכך יתרונות רבים

מהם היתרונות של סגירת מרפסת זכוכית?

העלאת ערך הנכס – סגירת מרפסת ומרפסת מעוצבת מעלה את ערך הנכס ביחס לנכסים אחרים ללא מרפסת סגורה.
שמירה על נוף במרפסת – במצב שהמרפסת סגורה אין שום פרופיל או מחיצה אשר מפריעה לנוף.
סגירת חורף למרפסת – בעזרת ‘וילון-הזכוכית’ ניתן להגן על המרפסת בצורה מלאה מפני גשמים .
הגנה מפני רוחות – ‘וילון-זכוכית’ למרפסת מאפשר הגנה מלאה מפני רוחות עזות בכל קומה.
ניתן למזג את המרפסת – סגירת המרפסת על ידי ‘זכוכיות-מתקפלות’ מאפשרת מיזוג בקיץ ובחורף.
ניתן לרהט את המרפסת – ניתן להפוך את המרפסת לחדר נוסף בבית, להוסיף סלון ישיבה מפנק, שולחן אוכל ואפילו להפוך את המרפסת למשרד וחדר עבודה .
מראה יוקרתי למרפסת – גם במצב סגור וגם במצב פתוח המראה של ‘וילון הזכוכית’ הוא יוקרתי ומשתלב בכל מצב זהו פריט חובה למעצבי פנים שרוצים לעצב מרפסת.

 


סגירת מרפסת מסכי זיפ
סגירת מרפסת מסכי זיפ, קרדיט: צל וילון

סגירת מרפסת עם מסכי זיפ

"מסך זיפ" מיועד לסגירת מרפסות, סגירת פרגולות חשמליות וחללים שונים. הוא מגן מפני: קרני השמש, רוחות חזקות  ו/או הגנה על פרטיות.

היתרון הבולט של סגירת מרפסת באמצעות מסכי זיפ הוא, הצללה מפני קרני השמש ושמירה על פרטיות.

יתרונות נוספים של סגירת מרפסת זיפ:

  • הגנה מפני רוחות עזות – במצב סגור מסכי הזיפ מונעים כניסת רוח למרפסת.
  • הגנה מפני קרני השמש – מסכי הזיפ מונעים כניסת קרני UV ב 99% הם אטומים מבחוץ ושקופים למחצה מבפנים כלפי חוץ.
  • הגנה מפני אבק – סגירת המרפסת בעזרת מסכי זיפ מונעת כניסת אבק למרפסת ושומרת על החלל נקי.
  • פרטיות במצב סגור – לא ניתן לראות מבחוץ כלפי פנים המרפסת, אך ניתן לראות מבפנים כלפי חוץ.

סגירת מרפסת עם פרגולה חשמלית
סגירת מרפסת עם פרגולה חשמלית, קרדיט: צל וילון

 

סגירת מרפסת עם פרגולה חשמלית

פתרון הצללה אולטימטיבי לכל מזג אוויר, בזכות סוכך חשמלי נגלל המספק הצללה מלאה בימי קיץ שטופי שמש, הגנה מפני הגשם בימי חורף גשומים וקיפול מלא במזג אוויר נוח, וכל זאת בלחיצת כפתור. ייחודה של הפרגולה היוקרתית במערכת השינוע המתקדמת ובמותחנים העשויים אלומיניום ופרזול נירוסטה אל-חלד. המערכת מוסתרת בקורות אלומיניום והיא נחשבת לטכנולוגיה מתקדמת ביותר בתחום ההצללות – מראה נקי של שלד אלומיניום. כיסוי הפרגולה עשוי בד PVC חסין אש ואטום למים ואור. בקירות הפרגולה ניתן לשלב מסכים מתקפלים, חשמליים או ידניים, שקופים או אטומים, עד ליצירת אווירה של חלל סגור. מתאים לכיסוי עד 100 מ"ר כיחידה אחת – אורך עד 13.50 מ' ופתיחה עד 7.00 מ'. פרגולטו GENNIUS מונע חשמלית באמצעות מנועי האיכות של חברת SOMFY. פתרון זה מתאים למרפסות לא מקורות , פנטהאוזים ודירות עם גג פתוח. בעיקבות ההגבלות שחלים על אזרחי העולם בעקבות מגיפת הקורונה

יתרונות סגירת מרפסת בעזרת פרגולה חשמלית:

עמידות לאורך שנים – המוצר עשוי אלומיניום שעמיד בפני מזג אוויר קיצוני, חום, קור ורוחות עזות

סגירה ופתיחה בלחיצת כפתור – ניתן לפתוח את גג הפרגולה בלחיצת כפתור

ניתן להצל מרפסות פתוחות וגגות – פרגולה חשמלית מתאימה למרפסות פתוחות ללא גג או פנטאוזים

ניתן לבצע סגירה של דפנות הפרגולה – ע"י שימוש במסכי זיפ או זכוכיות מתקפלות ניתן לסגור את הפרגולה בצורה הרמטית כחדר נוסף בבית

 

מעונינים לבצע סגירת מרפסת, פנו לחברת צל וילון המתמחה בסגירת מרפסות בישראל

אתר: https://www.cel-vilon.co.il

טלפון: 072-3972-550

נכתב ע"י שי דוד

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: