מבזקים

כמה פנסיה מגיע לכם לקבל כבר היום?

תוכן עניינים
כמה פנסיה מגיע לכם לקבל כבר היום?

בגיל צעיר ובשנים הראשונות בהם אנחנו נכנסים אל שוק העבודה, אנחנו לא באמת מייחסים את החשיבות הראויה לקרן הפנסיה שלנו או כמה פנסיה מגיע לנו.

זה נראה לנו משהו רחוק שרק בעוד שנים רבות יגע אלינו, אלי חרד מתכנן פיננסי כך שלא פעם אפשר להיתקל בעצמאיים צעירים שאפילו מנסים להתחמק מהפרשה לפנסיה, ולא באמת יודעים את ההשלכות לעתיד.

כאשר מגיעים לגיל מעט יותר מבוגר, ומגלים עד כמה החיים טסים מהר והזקנה תקפוץ עלינו בתוך רגע, רק אז מתחילים להבין עד כמה הפנסיה היא דבר חשוב שיכול לקבוע לנו במידה ניכרת כיצד יראו ימי הזקנה שלנו.

היציאה לפנסיה היא אולי חלום של לא מעט אנשים, אבל צריך לזכור שבסופו של דבר אם לא תעשו את מה שצריך ובזמן הנכון, לא בטוח שהכסף אותו תקבלו כשתצאו לפנסיה, יאפשר לכם לחיות באותה רמת חיים אליה התרגלתם.

כיצד אדאג לי לפנסיה מכובדת?

כמובן שהדרך לפנסיה מכובדת לא תמיד תלויה אך ורק בכם, אך אין ספק כי לכם יש את ההשפעה הגדולה ביותר על הסכום הסופי שיגיע אליכם בסופו של דבר.

זה מתחיל בגובה ההפרשות, בעוד שישנו חלק חובה שאותו אתם והמעסיק שלכם חייבים להפריש, אתם יכולים להוסיף סכומי כסף נוספים שבמשך השנים יניבו רווחים גדולים ויכולים לגרום לגידול ניכר בסכום הסופי שתקבלו כשתצאו לפנסיה.

דבר נוסף שמאוד חשוב לשים לב אליו, הוא הקדמת ההתחלה של ההפרשה, בשוק ההון שם מושקעים כספי הפנסיה שלנו, קיים המושג "ריבית דריבית" אשר גורם לכך שככל שהכסף שוכב יותר שנים, כך הרווחים עולים יותר ויותר.

ולכן, החלטה לדחות את ההפרשה לפנסיה במספר שנים, נראית בגיל צעיר כמו סיכון מחושב, אך בפועל יכולה לגרום לכם להפסדים גדולים מאוד, ולהיות לא משתלמת בעליל.

כמה פנסיה מקבלים בסופו של דבר?

הסכום הסופי אותו תקבלו כשתפרשו תלוי כמובן בקשר ישיר לסכומי הכסף אותם תרוויחו במהלך שנות עבודתכם.

עם זאת, כאשר אתם מקבלים החלטות נכונות בנוגע להיכן הכסף יהיה מושקע, טיפול נכון בדמי הניהול שנגבים מהכסף, ובאופן כללי, בקרה על הכספים שלכם, תוכלו לדאוג לכך שהסכום שתקבלו בסופו של דבר יהיה הסכום המקסימלי אותו ניתן לקבל, ולא להפסיד כסף על החלטות הנובעות מעצלות או חוסר ידע.

מומלץ להתייעץ עם אנשים אשר מבינים בשוק ההון בכדי לבחור את המסלול אשר מתאים בצורה הטובה ביותר עבורכם בהתאם למצבכם הנוכחי, וכך לוודא שאתם מוציאים כמה שיותר מקרן הפנסיה שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לגבי תכנון פיננסי נבון

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: