מבזקים

האם יש פרגולות הצללה אלומיניום במבחר דגמים שונים? איך בוחרים אותם נכון

תוכן עניינים

הנושא של הצללה באזורים פתוחים רלוונטי מאוד במדינה ישראל וזאת משום שמדובר במדינה בה במשך ימים רבים במהלך השנה יש שמש ישירה וחמה, מה שמשפיע על היכולת להיות בחוץ באזורים בהם אין צל.

אחד מהפתרונות הקיימים בשוק לנושא זה התקנה של פרגולות הצללה.

פרגולות הצללה יכולות להיות עשויות מחומרים שונים כאשר לרוב מוצאים פרגולות עשויות מעץ או אלומיניום, יש דגמים וסוגים שונים של פרגולות מה שמאפשר לכל אחד למצוא פרגולה אשר מתאימה לצרכים האישיים שלו ולהעדפה האישית שלו מבחינה של נראות, נוחות השימוש וכדומה.

מהי פרגולת הצללה מאלומיניום?

פרגולת הצללה מאלומיניום היא פרגולה העשויה ממתכת האלומיניום. מדובר על מתכת מאוד קלה ונוחה לשימוש מצד אחד, חזקה ועמידה מצד שני,  והיא מאפשרת להתקין פרגולה למטרת הצללה במקומות שונים כמו בחצר הבית, מרפסת בית הקפה, באזור הגג של דירת גג, מעל הרכב בחנייה וכדומה.

איזה סוגי פרגולות אלומיניום קיימות נכון להיום?

אפשר למצוא היום סוגים שונים של פרגולות עשויות מאלומיניום כמו למשל פרגולות אלומיניום קבועות, פרגולות משולבות עם PVC הניתנות לסגירה ופתיחה, פרגולות מתכווננות, פרגולות שניתנות לסגירת חורף, פרגולות משולבות עם גגון זכוכית, פרגולה מחוברת לקיר או פרגולה על עמודים ועוד.

מה ההבדל בין פרגולת אלומיניום קבועה לפרגולה מתכווננת?

בין סוגי הפרגולות יש מספר הבדלים כאשר ההבדל העיקרי הוא שפרגולה קבועה היא פרגולה המותקנת באופן קבוע ללא יכולת פתיחה וסגירה בעוד פרגולה מתכווננת היא פרגולה מתקפלת שעוזרת לחסוך מקום במידת הצורך, למשל אפשר לקפל אותה לתוך הקיר כאשר הסגירה והפתיחה יכולה להיות ידנית או באמצעות מנוע חשמלי.

מה היתרונות של פרגולות אלומיניום?

לפרגולות אלומיניום יש יתרונות רבים שהופכים אותן לפופולריות ומבוקשות מאוד.

בין הסיבות לכך יש את כל מה שקשור לנושא התחזוקה שכן פרגולה מאלומיניום מאוד קלה לתחזוקה שוטפת.

בנוסף הן מאוד עמידות למשך זמן רב ובשל אפשרויות העיצוב הרבות הקיימות היום הן למעשה הופכות לפריט עיצובי שמשפיע על המראה הכללי של המקום בו הפרגולה מותקנת.

איזה סוגי עיצוב יש לפרגולות הצללה אלומיניום?

הפרגולות המודרניות מאפשרות עשרות אפשרויות עיצוב בניגוד לפרגולות בעבר שהיו מאוד בסיסיות וסטנדרטיות.

יש פרגולות אלומיניום הצבועות בצבעים שונים ומגוונים החל מצבעים מטאליים ועד לצבעים בסגנון של עץ דרך צבעים מבריקים ואפילו שקופים ולמעשה היום כל אחד יכול לעצב פרגולה בהתאם לטעם והעדפה אישית גם מבחינה של הגודל, העיצוב הכללי, הצבעים וכדומה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: