מבזקים

מחפשים וילון זכוכית למרפסת? כדאי מאוד שתקראו את הכתבה הזו לפני שאתם מחליטים

תוכן עניינים
וילון זכוכית למרפסת

בבתים רבים בהם יש מרפסת היא הופכת למעין מחסן זמן לא מעט בשנה. ישנן עם וילון זכוכית למרפסת וישנן בלי.

הסיבה לכך נעוצה כמובן שישנם זמנים רבים בשנה בהם אין באמת מה לחפש במרפסת, אם זה בגלל השמש הלוהטת אשר קופחת בעוז ולא מאפשרת באמת לשבת וליהנות במרפסת, ואם זה יום חורפי וגשום בו הדבר שאנחנו הכי רוצים הוא להתכרבל מתחת לפוך ובטח לא לשבת במרפסת.

אמנם, אין שום סיבה לכך שהמרפסת תהפוך לחדר לא שמיש בטח ובטח כשמדובר על בית קטן שכל חדר בו משמעותי, בשביל זה ישנם פתרונות רבים אשר מאפשרים לסגור את המרפסת ללא צורך בבנייה ולגרום לכך שהמרפסת תהיה כמו חדר נוסף לבית.

פתרון כזה הוא למשל וילון זכוכית למרפסת.

מה זה בכלל וילון זכוכית למרפסת?

כפי שאתם בוודאי מבינים לא מדובר על הווילון המוכר לכם אשר עשוי מבד כזה או אחר ומתנופף ברוח, משום שמדובר על חומר קשיח וחזק כמו זכוכית.

השם וילון הוא שם מושאל, והכוונה כאן ללוחות עשויות זכוכית אשר מתפקדות ממש כמו וילון אותם ניתן לפתוח ולסגור בקלות רבה, ועל ידי כך להחליט האם אנחנו רוצים להפוך את המרפסת לחדר נוסף, או להחזיר אותה להיות מרפסת רגילה.

כאשר מדובר על זכוכית מתקפלת הלוחות יושבים על גבי מסילות למעלה ולמטה כך שלוחות הזכוכית כאשר הם סגורות יוצרות פנורמה של הנוף המשתקף מבעד לזכוכית.

בזכוכית הזזה לעומת זאת, ישנם פרופילים אשר הורסים מעט את הפנורמה, אך עדיין ניתן להשקיף על הנוף בצורה טובה.

למי מתאים וילון זכוכית למרפסת?

ממש כמו זכוכיות הזזה מתקפלות, הפתרון של וילון זכוכית למרפסת מתאים כמעט לכל מרפסת, ומגיע עבור צרכים שונים.

זה יכול להיות עבור מישהו שמעוניין לשבת במרפסת ולצפות בגשם היורד בחוץ מבלי להתקרר או להירטב, וזה יכול להיות עבור משפחה שהמרפסת יוצאת מהסלון, כך שהתקנה של וילון זכוכית למרפסת יכול להפוך את הסלון לגדול יותר ועם נוף מדהים, מבלי לוותר על אפשרות למרפסת ממש מדי פעם.

האם וילון זכוכית למרפסת דורש תחזוקה מיוחדת?

וילון זכוכית למרפסת דומה באופיו לחלונות ואינו דורש תחזוקה מיוחדת לאורך השנים מלבד ניקיון.

הניקיון של וילון זכוכית מתקפלת נחשב לפשוט ובטוח ונעשה על ידי ניקיון רגיל מתוך הבית. ניקיון של זכוכית הזזה נחשב למורכב מעט יותר משום שלרוב יש צורך להוציא החוצה את החלונות הכבדים, ומאחר ונמצאים במקום גבוה יש לבצע את הפעולה בצורה זהירה ותוך שימת לב.

האם וילון זכוכית למרפסת נחשב לעמיד?

מאחר שמדובר על מוצר שעומד בחוץ וחשוף למזג האוויר, כל וילון זכוכית עשוי בצורה כזאת שיכול לעמוד בתנאי מזג האוויר השונים, מבלי שיש חשש שייסדק או יתנפץ חלילה.

עם זאת, בכדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את המוצר החזק והטוב ביותר מומלץ לפנות אל חברה אמינה אשר תספק לכם את הזכוכיות הטובות והחזקות ביותר.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: