מבזקים

שמעתם על שמן קסם

תוכן עניינים
magic oil שמן קסם

לפני כמה שנים החיים של נועה השתנו ובגיל 33 היא התחילה לסבול מכאבי ראש חזקים שהתחילו להופיע ברמה של לפחות פעם בשבוע ועד מהרה התברר שמדובר במיגרנה.

השינוי ברמת החיים היה דרסטי, בעוד שתמיד הייתה אישה נינוחה וסבלנית, כאבי הראש גרמו לה לקושי עצום במהלך החיים, ולאיבוד מהיר של הסבלנות והרוגע.

לאחר ששמעה על שמן קסם של הדס שמני מרפא, היא הזדרזה להזמין אותו, ועל פי עדותה לאחר שמרחה אותו "תוך זמן קצר השתנו לי החיים לטובה".

זהו רק אחד מתוך מאות סיפורים אשר מגיעים אל הדס שמני מרפא אודות שמן קסם אשר כשמו כן הוא מחולל קסמים של ממש אצל המשתמשים בו. שמן קסם הוא שמן מרפא מגרנה אך זה רק אחד מעשרות הבעיות אותם הוא מסוגל לפתור.

למי שעדיין לא מכיר, נספר כי הדס שמני מרפא היא חנות הפועלת באינטרנט אשר מספקת שמנים טבעיים מרפאים. את החנות פתחה הדס כהן מצפת, ארומתרפיסטית מוסמכת ומאמנת אישית.

הדס הקדישה את שלושים השנים האחרונות ללימוד תחום הבריאות הטבעית וכל מה שקשור לטיפולי גוף ונפש. את לימודי האנטומיה וארומתרפיה הדס למדה במכללת רידמן בכנרת.

שמן קסם – השמן שמחולל קסמים

שמן הקסם הוא שמן טבעי לריפוי אשר נחשב לאחד השמנים המבוקשים אצל הרוכשים בהדס שמני מרפא. מדובר על שמן טבעי מרפא העשוי מפורמולת שמנים ייחודית אשר מורכבת ממאה אחוז שמנים טבעיים.

מדובר על מוצר אשר נועד לחזק את מערכת החיסון, ואשר זכה בצדק לשם שמן קסם משום שהוא מטפל בצורה מדהימה במגוון רחב של בעיות בהם מיגרנות וכאבי ראש, שיעול, צינון, חרדות ממושכות ועוד.

שמן קסם זוכה לפופולריות רבה וישנם לא מעט עדויות על אנשים שנגאלו מהכאב שליווה אותם במשך זמן רב בזכות השימוש בשמן. שמן קסם מיועד למריחה חיצונית והרחה, ולא לבליעה, והוא מכיל בין היתר שמן שקדים ושמנים אחרים.

המרכיבים של שמן קסם

כאשר רוכשים מוצר של הדס שמני מרפא, לא מדובר על מוצר שעשוי מחומר אחד או שניים אלא על תרכובת של מרכיבים טבעיים שיחד יוצרים את הסגולות המיוחדות של כל מוצר. גם שמן קסם עשוי ממספר מרכיבים ובהם:

  • לימון – הלימון מוכר לכולנו, אך לא הרבה יודעים את הסגולות הרבות שלו – אנטי דלקתי, מרענן, מרומם.
  • לבונה – הלבונה הוא סוג של עץ ממשפחת הבשמיים, אך כאן הכוונה לשרף המופק ממנו. מדובר על חומר בעל סגולות רבות אשר בין היתר: ממקד, מרגיע ומטהר מחשבות ופחדים ומחזק את מערכת החיסון הטבעית של הגוף.
  • ארז – מדובר על שמן המופק מהגזע והענפים של עץ הארז המפורסם. צריכה שלו בין היתר מחזקת את עמוד השדרה, את הביטחון העצמי, וכן הוא נחשב למחזק עצבי.
  • אכילאה – אכילאה הוא צמח השייך למשפחת המורכבים אשר ידוע כמאזן הורמונלי, ובעל יכולת לעודד את הגוף והנפש להחלים מטראומות שונות.
  • קמומיל גרמני – מכונה גם כבבונג דו-גוני. הוא צמח ממשפחת המורכבים בעל ניחוח של תפוח עץ. הוא ידוע כמועיל לשיכוך כאבים והוא מעודד יצירה של כדוריות דם לבנות.
  • אקליפטוס – חומר המופק מן עץ האקליפטוס אשר ידוע כמסייע מאוד לדרכי הנשימה.
  • לוטוס – הלוטוס הוא צמח ממשפחת הפרפרניים, אשר נוגע בעיקר בנפש האדם, ומחבר אותו אל ה"אני" הפנימי שלו, ומספק לו בהירות מחשבה ורוגע.

כל אלו הם רק חלק מהמרכיבים של שמן קסם אשר יחד יוצרים הרמוניה נפלאה של חומרים מרגיעים ומרפאים אשר מחוללים פלאים אצל כל מי שמשתמש בשמן.

התגובות אשר מתקבלות משימוש בשמן הפליאו אפילו את ממציאת השמן הדס כהן אשר בכל יום מקבלת הודעות תודה מאנשים שהשתמשו בשמן ונרפאו מהכאב שליווה אותם במשך תקופה ארוכה.

היכן ניתן לרכוש את השמן?

באתר של הדס שמני מרפא תוכלו למצוא שמני מרפא רבים אשר מסוגלים לרפאות ולעזור מגוון של בעיות בגוף ובנפש. בין היתר תוכלו לרכוש שם את שמן הקסם אשר יגיע ישירות אליכם הביתה.

מאחר ומדובר על אנשים אשר סובלים מכאבים וצריכים את השמן במהירות האפשרית, ניתן לבחור באתר אפשרות של משלוח מהיר בכדי שהשמן יגיע אליכם במהירות האפשרית.

אז אם אתם סובלים מכאבים או מלחצים, ואתם רוצים לבדוק את הסגולות של שמן הקסם או כל שמן טבעי מרפא אחר, פנו עוד היום אל האתר של הדס שמני מרפא, ותוכלו לקבל את השמן אליכם הביתה במהירות האפשרית ולשכוח במהרה מהכאב.

האם שמני מרפא עשויים מחומרים טבעיים?

כאשר מדובר על שמן טבעי לריפוי, ישנה הקפדה שלא להכניס מרכיבים לא טבעיים אל השמנים, אלא להשתמש במגוון הרחב של החומרים אשר מציע לנו הטבע.

גם בשמן קסם ובשאר השמנים כל המרכיבים הם מרכיבים טבעיים בלבד אשר מופקים מצמחים ועצים, ואשר יעילותם נבדקה על ידי הדס שמני מרפא.

האם שמני מרפא מיועדים לשתייה?

שמני מרפא הם שמנים אשר מיועדים למריחה והרחה.

כידוע ששמנים אתרים מורכבים ממולקולות קטנות שנספגות בגוף ונכנסות למחזור הדם וכך השמנים פועלים את פעולתם, מחזקים ועוזרים לגוף להתרפא.

הניסיון מוכיח כי שמנים למריחה והרחה יכולים להיות יעילים לא פחות ואף יותר מאשר תרכובות שנלקחות בלקיחה פנימית.

מה עושים עם שמני מרפא לאחר שפג תוקפם?

חשוב לדעת שגם לשמני מרפא ישנו תוקף ותאריך אחרון לשימוש.

אך עם זאת, מדובר על שמנים בעלי ניחוחות נפלאים אשר גם לאחר התאריך האחרון לשימוש ניתן ליצור מהם נוזל ריחני ומיוחד אשר יכול לשמש עבור ניקוי וחיטוי ולדברים נוספים.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: