מבזקים

מכתבים לראש הממשלה נפתלי בנט

תוכן עניינים

בוקר טוב לך ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט. הרבה זמן רציתי לכתוב לך ועכשיו מצאתי את הזמן .מאחר שאתה לא מחובר רגשית לעם ישראל רציתי לפקוח את עינייך. עם ישראל בדיכאון. מאחר שאני קולטת תדרים גם מהבית אני מרגישה את האווירה ברחוב ובעם ישראל ואני אומרת לך האווירה קשה. מאז קום המדינה לא היתה כאן אוירה כזאת ואתה יודע למה?

יפה ורשבסקי בר-עם | א' באדר א' תשפ"ב | יום רביעי 2 בפברואר 2022 | מערכת ישראל ניוז

אתה יודע למה לא היתה כאן אוירה שכזאת מאז קום המדינה? כי אתה כל הזמן מפמפם קורונה, ווריאנט, דלתא, בריטי ואומיקרון. כאילו שאין בעיות אחרות לעם ישראל. אתה משאיר את המשק פתוח ורוב האנשים לא קונים. אתה יודע למה ?כי לאנשים אין חשק. כל יציאה מהבית מסורבלת ולאנשים אין כיף לקנות בגדים חדשים ולא כיף להם לשבת במסעדה וגם לא לצאת לקולנוע. כי אתה מכניס להם חרדות ופחדים.

אני אתן לך מספר עצות שלא תקבל מגדולי יועצך:

תפסיק להתעסק עם האומיקרון. תן לשר הבריאות לעסוק בזה ולנהל את הקורונה

תפסיקו להכניס פחד לתושבי המדינה בורא עולם שומר על כל ברואיו .

תעביר מסר חם לתושבי עם ישראל אם אתה רוצה שאי פעם יפסיקו לתקוף אותך

אמרת שצריך לחיות לצד הקורונה אז תשחרר ותפסיקו למנות את מספר הנדבקים והחולים קשה, כי לאזרח הממוצע אין מה לעשות עם הנתונים האלה. זה סתם מעכיר את האווירה. תכניס את מדינת ישראל לאווירה טובה, לחיים שפויים ואז הכלכלה תצמח כי יהיה חשק לצאת לקניות. אנשים יחייכו בלי צ'יפרלקס ונחיה כולנו ברילקס. אם אתה מקשיב לעצותיי, כי העצות האלה מחזקים את מערכת החיסון, מהיום אתה תוך חודש יוצא מהקורונה. באחריות.

מכתב שני

בוקר טוב לך ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט. זהו מכתבי השני שאני כותבת לך מאחר וחסמת אותי בוואטסאפ וגם חסמת אותי מלהגיב לך בעמוד הפייסבוק שלך כי קשה לך עם בקורת. הבוקר שבקרתי במקום מסוים וצדו עיני הפרומו אצל רפי רשף שבו אתה אומר ש"להיות ראש ממשלה זה המקום הכי בודד בעולם". נפתול: להיות ראש ממשלה זה לא מקום בודד. להיות ראש ממשלה שבגד בערכים שלו כימני, שנשא תפקיד בכיר ביהודה ושומרון, זאת בדידות קשה ביותר. נתניהו לא בודד ואתה יודע למה? כי יש לו חום בלב.

ראש הממשלה נפתלי בנט
ראש הממשלה נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

כשנתניהו מדבר על עם ישראל העיניים שלו בורקות מתוך אהבת אמת. הוא חיבק אותנו וגם נישק גם דרך המסך. כאשר התכתבתי איתך בווטסאפ שאלת אותי "יפה, מה בעצם את רוצה ?"עניתי לך: "להתיידד איתך אולי" ואז אמרתי לך "אתה לא מאפשר את זה". ענית לי: "אני מקבל את הביקורת". הצעתי לך לעבוד על זה עם מאמן אישי וכנראה לא עשית דבר, אבל באותה נשימה הרגשתי את החומה הבצורה סביב הלב שלך. הרגשתי את הפחד שלך להפגין חום אכפתיות. התנהגת כמו תרגיל במתמטיקה, חד מדיוק ורואה דבר אחד מול העיניים: איך להפוך להיות ראש ממשלה בכל מחיר. גם במחיר דריסת כל הערכים שלך!. כמטפלת שהקימה דורות של מטפלים )הייתי מרצה בקולג׳ לרפואה טבעית) ומטפלת יותר מ- 35 שנים, אני אומרת לך שאתה הבאת על עצמך את הבדידות ואני בטוחה שגם לפני שהפכת לראש ממשלה, גם היית בודד כי זאת האישיות שלך.

ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: מתוך דף הפייסבוק של נתניהו

אתה סגור, מסוגר וחשדן שחושד בכל דבר שזז. נפתול אתה רחוק מעם ישראל, אתה חסר אמפטיה ולא רואה את הצרכים הפסיכולוגים של העם הזה, שמחפש מנהיג שיתן לו ביטחון ויחבק אותו. אתה לא מסוגל לעשות את זה כי אתה לא מחבק את עצמך, אז איך תחבק אחרים ?זה בדיוק ההבדל בינך לבין נתניהו. עם ישראל היה מוכן לסלוח לו מראש על הטעויות כי העם הזה הרגיש את הלב החם שלו

נפתול: בגלל כל זה אתה בסוף תשב בבית כמו חתול. תעשה לנו טובה תשחרר אותנו. גם אתה תנוח. אתה לא בנוי לתפקיד הזה, אין לך את הבייגלה.

הכתבת היא נטורופאתית ומתקשרת לפי הקבלה | מס' נייד: 0522459977 | [email protected]

קישור לפייסבוק: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000225443443

קישור ליוטיוב: https://www.youtube.com/channel/UC2Y_7LTt3ESZOT26b_qKVAA

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: