מבזקים

טיפים לצביעת שיער בבית ללא חשש

תוכן עניינים

היי קוראות יקרות, מקווה ששלומכן טוב. היום נדבר על צביעת שיער בבית ללא חשש. מאז ומתמיד אהבתי להתעסק בשיער, ואת זה, כמו את האיפור, למדתי מאימי האהובה.

תמיד אהבתי לגזור, לצבוע, להחליק, לתלתל ולהוסיף, אבל גם מאז ומתמיד, אף פעם לא יצאתי מרוצה מהמספרה. לכן החלטתי לקחת את המושכות לידיים שלי.

זה התחיל בזה שהתחלתי לצבוע ולספר את השיער בעצמי. אבל זה לא הלך ממש טוב. רק עם הזמן למדתי המון טיפים ממעצבי שיער, שהם למעשה קולגות למקצוע. אומנם אני מאפרת ומעצבת שיער ולא נקראת ספרית, אבל משום מה, היה לי יותר ביטחון לצבוע את השיער שלי בעצמי, מאשר ללכת ולשלם על זה. זה לא בא ממקום של חסכנות, או קמצנות אלא ממקום בו העדפתי לטעות לבד מאשר שמישהו אחר יעשה את זה.

בנות שואלות אותי באופן תמידי איך אני צובעת את השיער שלי ומקבלת תוצאה כאילו יצאתי מהמספרה. אף פעם לא הסתרתי מהן את סודות המקצוע ומה אני עושה. תמיד רשמתי את הגוונים ואת הכמויות שאני משתמשת בהם, אבל היום אני אפרט לכן את הכל.

בהתחלה, תמיד מומלץ לבחור חתיכת שיער קטנה ולבצע עליה בדיקת צבע, כדי למנוע הפתעות ותגובות אלרגיות. חשוב שתדעו בנות יקרות, שברוב הפעמים שתצבעו בבית, תצטרכנה לשלב שניים או שלושה גוונים.

השילובים שלי הם: 1000.0 ו-1000.1 של פרוטאין קולור, בשילוב חמצן 9%, או לחילופין אני משתמשת בגוונים 10 ו-111 של גרנייה, שהם מגיעים עם חמצן מוכן ואפילו מסכה נעימה, שזה נהדר, בשילוב עם גוון 10-2 של פלטה. אני משולבת את הכל באופן שווה ומוסיפה מהגוון 10-2 קצת יותר כי הוא זה שנותן לי את האפרוריות בשיער.

עם שני השילובים האלו התוצאה שמתקבלת היא טובה. אך עם השילוב של גרנייה לוקח יותר, זמן מכיוון שזה צבע בריא יותר. המלצה שלי, לכו על השילוב השני שהצעתי.

לא לשכוח כמובן לחפוף בשמפו סילבר שאותו ניתן לקנות ברשתות הפארם, עלה לי בסביבות הארבעים ש"ח, ולא חייבים לקנות את זה במספרה כי שם לוקחים על זה מחיר מאוד יקר.

שמפו סילבר למעשה מנטרל כל חשש של צבע כתום, למרות שאם תעקבו אחר ההוראות שלי, אתן אמורות להצליח. יש לי שורשים כהים מאוד ויוצא לי טוב, אז אין סיבה שגם לכן לא יצא מושלם.

מיד לאחר החפיפה תמרחו בנדיבות יתרה מסכה, או לחילופין מרכך מיוחד לשיער צבוע. המתינו מספר דקות, כמה שיותר זמן יותר יעיל לשיער, ושטפו את השיער היטב. חכו לייבוש טבעי, כי אחרי צביעה בבית לעיתים ישנם מצבים שהשיער מרגיש בטראומה.

בצבע חום אני ממליצה על הגוון מספר 5 בשילוב עם גוון מספר 4 של גרנייה.

תהנו מהטיפים קוראות יקרות, ואם ישנן שאלות, אני ממש אשמח שתשלחו לי במייל – [email protected]
ניתן גם להוסיף אותי בפייסבוק שלי – Shani Dahan Makeup, לעקוב אחריי באינסטגרם שלי – shanidahan_makeup.

 

מאת: שני דהן

 

%d7%a9%d7%a0%d7%99%d7%a7%d7%99

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: