מבזקים

פרופסור אברהם לייב: "חללית נחתה ב- 2014 באוקיינוס השקט ואני הולך למצוא אותה"

תוכן עניינים

פרופסור אברהם לייב, אסטרופיזיקאי ישראלי מהרווארד: "ב-2014 נחתה טכנולוגית חוצנית באוקיינוס השקט. הממשל יודע את זה ואני אמצא אותה"

רון אטיאס | כ"ד בניסן תשפ"ב | יום שני 25 באפריל 2022 | מערכת ישראל ניוז

פרופסור אברהם לייב, יוצא בטענות מרעישות לגבי טכנולוגיה חוצנית ונוכחותה בכדור הארץ. פרופסור אברהם לייב מסתמך גם על דו"חות סודיים של הממשל האמריקני ועל תצפיותיו המדעיות.

פרופסור ישראלי-אמריקאי לפיזיקה תאורטית ולאסטרופיזיקה, וראש המחלקה לאסטרונומיה של אוניברסיטת הרווארד מאז 2011 פרופסור אברהם לייב משמש גם כחבר האקדמיה הלאומית למדעים של ארה"ב ומנהל בפועל את פרויקט גליליאו. פרופסור אברהם לייב מדען בעל שם עולמי מתכנן למצוא את מה שהוא מאמין שהיא טכנולוגיה חייזרית השוכנת בקרקעית האוקיינוס ​​השקט.

האסטרופיזיקאי פרופסור אברהם לייב מאוניברסיטת הארוורד מאמין שעצם בין-כוכבי שנחת על כדור הארץ ב-2014 היה סוג כלשהו של חללית. במאמר שפורסם בשבוע שעבר ב-  USSC המסתמך פרופסור אברהם לייב על דו"ח של פיקוד החלל של ארה"ב, אישר שהעצם הינה ממערכת כוכבים אחרת.

הסוכנות הגיעה למסקנה כי העצם שהתפרס על פני השמים מול חופי האי מאנוס, פפואה בגינאה החדשה הוא מטאור, אך פרופסור אברהם לייב לעומת זאת טען ביום רביעי האחרון שהעצם שנראתה יכלה להיבנות אך ורק על ידי חוצנים.

"הגילוי שלנו של מטאור בין-כוכבי מבשר על גבול מחקר חדש", כתב לייב במאמרו עבור The Debrief, "השאלה הבסיסית היא האם מטאור בין-כוכבי כלשהו עשוי להצביע על הרכב שמקורו הוא מלאכותי באופן חד משמעי או טוב יותר, וכמה רכיבים טכנולוגיים ישרדו את ההשפעה מהרכב זה".

פרופ' אברהם לייב שבילה עשרות שנים בחקר והוראה של פיסיקה ואסטרונומיה, מאמין באפשרות שקיימים חיים נוספים מעבר לכדור הארץ.

בעבודה יחד עם סטודנט מהרווארד, פרופ' לייב היה למעשה האסטרונום שזיהה את העצם כבין כוכבי לפני כמה שנים. השניים כתבו על כך מאמר אך קיבלו הוראה לא לפרסם אותו מכיוון שהם השתמשו בנתונים ממשלתיים מסווגים.

לאחר שה-USSC אישר את דבריהם ב-7 באפריל, לייב קרא להוציא משלחת שתמצא את כל מה שנשאר מהאובייקט.

במאמרו, הוא ציין שניתן להשיג משלחת שבאמצעות מגנטים תחקור את אזור 10 הקילומטרים הרבועים של האוקיינוס ​​השקט, שבו חושבים שהאובייקט נחת. "החלום שלי הוא ללחוץ על כמה כפתורים של ציוד פונקציונלי שיוצר מחוץ לכדור הארץ", הוסיף.

האסטרופיזיקאי הפורה נודע כאחד שהפיק מחקרים על חורים שחורים, קרינת חלל, היקום המוקדם ונושאים אחרים בתחומו. במהלך העשור האחרון, ההתמקדות שלו הוכשרה בנושא האפשרות שכדור הארץ זכה לביקור של חוצנים.

פרופסור אברהם לייב טען שוב ושוב כי Oumuamua – עצם בין-כוכבי שנדחק דרך מערכת השמש בשנת 2017 הוא טכנולוגיה שנשלחה על ידי חייזרים, וטען זאת שוב בספר שפורסם בשנה שעברה.

"מה היה קורה אם איש מערות יראה טלפון סלולרי?" כתב. "הוא ראה אבנים כל חייו, והוא היה חושב שזה רק סלע נוצץ".

פרופסור אברהם לייב עומד כיום בראש פרויקט גלילאו, שמטרתו להקים רשת של טלסקופים מתקדמים שיסרקו את השמים לאיתור סימני חיים חייזרים.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: