מבזקים

אלכסי ז’ורבליוב: "טיל סרמט אחד והאי הבריטי לא יהיה יותר”

תוכן עניינים

פוטין ישלח את 'צבא החבלנים' כדי לשבש את בריטניה ולהניע את הדעה נגד מלחמה באוקראינה. כך הזהירו גורמי הבטחון את שר הפנים פריטי פאטל ואת בוריס ג'ונסון ראש ממשלת בריטניה

גבריאל ודררו | ל' בניסן תשפ"ב | יום ראשון 1 במאי 2022 | מערכת ישראל ניוז

על פי הדיווחים, גורמי הבטחון של MI5 נמצאים בכוננות גבוהה על רקע החשש מחבלה רוסית. פוטין אמור לשלוח סוכני מודיעין "להניף את דעת הקהל נגד אוקראינה". ניתן להשיג זאת על ידי התקפות על תשתיות מפתח כולל תחנות כוח. שר הפנים ורחוב דאונינג עודכנו על ידי ראשי המודיעין.

הכל החל כאשר יו”ר מפלגת רודינה הלאומנית, אלכסי ז’ורבליוב, הרהר במהלך דיון בתוכנית 60 דקות המשודרת בערוץ הראשון, מה יקרה אם רוסיה תשגר נשק גרעיני נגד בריטניה, וטען כי “טיל סרמט אחד והאי הבריטי לא יהיה יותר”.

כאשר אחד המנחים תמה על ההערה, ז’ורבליוב התעקש שהוא ‘אומר את זה ברצינות’, בעוד מנחה אחר הוסיף שגם לבריטניה יש נשק גרעיני וש- ‘אף אחד לא ישרוד במלחמה הזו’.

עוד נראתה לצופים בתוכנית מפה שהציגה שיגור טילים מקלינינגרד, המובלעת הרוסית בין פולין, ליטא והים הבלטי. הסימולוציה דימתה כי טילים המשוגרים משם יכולים להגיע לברלין תוך 106 שניות, לפריז תוך 200 שניות וללונדון תוך 202 שניות.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: