מבזקים

תזמורת משטרת ישראל הופיעה לראשונה בפני תושבי אילת

תוכן עניינים

במסגרת פעילות המשטרה למען הקהילה, השבוע התקיים ערב ייחודי, משמח ומקרב לבבות ביוזמה משותפת של משטרת מרחב אילת, עיריית אילת ורשת המתנ״סים אילת

אהרון קלפה | י"א באייר תשפ"ב | יום חמישי 12 במאי 2022 | מערכת ישראל ניוז

הערב ״עושה שלום במרומיו״ בהובלתן של מנהלת מתנ״ס בית רובין, הגב׳ מיכל עוזיאל וקצינת המתנדבים במשטרת אילת – פקד טל בראל, נערך במסגרת חגיגות יום העצמאות ה-74 לישראל ברוח פיוס ואיחולים לשלום, בהשתתפותם של כ- 300 תושבי אילת ובמעמד ראש העיר – אלי לנקרי, סגנו סטס דינקין ונציגי משטרת מרחב אילת.

סגן-ניצב חגית בן שאנן, נציגת פיקוד משטרת אילת: ״הערב המרגש הזה, הוא חלק מפעילות רחבה של משטרת אילת למען הקהילה. בשנה האחרונה הרחבנו את פעילות השוטרים למען הקהילה בתחומים שונים ומגוונים ולמען אוכלוסיות שונות. יחד, בשיתוף פעולה מתמיד, נבטיח חברה טובה ומלוכדת יותר.״

במהלך הערב הופיעו תזמורת משטרת ישראל (בניצוחו של רב-נגד מיכאל גורביץ), הרכב מוזיקלי של שוטרי משטרת אילת (בליוויו המוזיקלי של מר דוד לוי), להקת רונדו של מתנ״ס בית רובין (בניהולו המוזיקלי של מר ליאון בורודה) ובני נוער מתנועת הנוער המשטרתית ״שחקים״.

תזמורת המשטרה ולהקת רונדו | צילום: יוליה מסלוב
צילום: יוליה מסלוב

 

תזמורת משטרת ישראל, התזמורת הייצוגית של המשטרה, מורכבת ממוזיקאים מקצועיים – שוטרים בשירות קבע, ומנגנת בטקסים שונים של המשטרה ובטקסים ממלכתיים.

בין הקהל שהגיע לאירוע, ישבו בני משפחת פושומנסקי, תושבי אילת בשנות ה-80 לחייהם, שהגיעו להנות באופן אישי מבנם, רב-סמל נחום פושומנסקי, אחד מבין שני החצוצרנים היחידים בתזמורת.

נחום פושומנסקי והוריו | צילום: יוליה מסלוב

נחום בן 59, עלה לארץ בתחילת שנות התשעים יחד עם משפחתו והתגורר באילת, משרת בתזמורת המשטרה כחצוצרן מזה כ-29 שנים, בוגר תואר שני במוזיקה מטעם אוניברסיטת סנט פטרסבורג והוא בין ותיקי התזמורת. "מרגש מאוד היה להופיע באילת יחד עם התזמורת ומול בני משפחתי, מרגישים באוויר את החום של האילתים, זהו משהו מיוחד שאין באף מקום אחר".

עם סיום המופע הוזמנו המשתתפים לרחבת מתנ"ס רובין לכיבוד, שירה וריקודים.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: