מבזקים

גנב מכשיר טלפון סלולרי, התנגש בניידת ונעצר

תוכן עניינים

אמש סביב חצות הלילה, במהלך פעילות יזומה של שוטרי יחידת השיטור העירוני במרכז התיירות באילת, מבלים ששהו באחד מהמועדונים פנו לשוטרים ודיווחו להם כי הטלפון הסלולרי ובו כרטיס אשראי של חברה משותפת שבילתה איתם, נגנב והם מבקשים סיוע

אהרון קלפה |  ט"ז באייר תשפ"ב | יום שלישי 17 במאי 2022 | מערכת ישראל ניוז

לאחר שדיווחו מבלים במועדון לילה בתיירות לשוטרי יחידת השיטור העירוני כי מכשיר הטלפון הסלולרי נגנב יחד עם כרטיס האשראי של חברה שבילתה איתם, תוך זמן קצר עלה כי החשוד מבצע באמצעות כרטיס האשראי שהיה צמוד לטלפון הסלולרי עסקאות ברחבי העיר.

בפעולות חקירה מהירות שביצעו השוטרים, הם הצליחו תוך זמן קצר להתחקות אחר זהות החשוד והחלו בפעולות לאיתורו.

בעקבות דיווח שהתקבל על זיהוי רכבו סמוך לחופים הדרומיים, הוזעקו השוטרים למקום.

מיד כשזיהו את הרכב החשוד החלו השוטרים בכריזות "עצור" כשהם מסמנים לו לעצור, אך נהג הרכב לא שעה להנחיות השוטרים והחל בנסיעה פרועה המסכנת אותו ואת סביבתו. למשמע דיווחם של השוטרים כי הם במרדף אחר החשוד, הוזעקו כוחות נוספים של משטרת אילת לסייע במעצר החשוד.

לאורך כל המרדף כרזו השוטרים לנהג לעצור את רכבו ולחדול מנהיגתו המסוכנת אך הוא בשלו. תוך דקות מספר, התנגש החשוד עם רכבו בצידה של ניידת המשטרה ונעצר. השוטרים שפגשו בחשוד הבחינו מיד בריח עז של אלכוהול הנידף ממנו. החשוד נעצר והובא לחקירה. בכוונת המשטרה להביאו בפני בית משפט שיידון את המשך מעצרו.

פקד חן אמיר, סגן מפקד משרד תנועה במשטרת אילת: ״בניסיונותיו של החשוד להימלט מהמשטרה ובנהיגתו הפרועה הוא סיכן את עצמו, את הנוסעים ברכב, את השוטרים והסביבה כולה. על אף ניסיונותיו להתחמק מאיתנו הצלחנו לאתר אותו ולהגיע אליו. למרבה המזל הצלחנו לסיים את האירוע הזה בנזק לניידת בלבד ומנענו פגיעה בשלומו ובטחונו של הציבור״.

מצורף קטע קצר מהמרדף כפי שתועד ממצלמת הגוף של השוטר רס״ל איימאן עוסמאן, בקטע מתועד גם רגע ההתנגשות של הרכב בניידת קרדיט: דוברות המשטרה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: