מבזקים

ראש מועצת גדרה החליט: "דגלי ישראל ימשיכו להתנוסס במושבה"

תוכן עניינים

על רקע מלחמות הדגלים: ראש מועצת גדרה יואל גמליאל החליט שלא להסיר את דגלי ישראל שנתלו במושבה ביום העצמאות

יוסי שמואל | כ"ב באייר תשפ"ב | יום שני 23 במאי 2022 | מערכת ישראל ניוז

ראש מועצת גדרה יואל גמליאל לא נשאר אדיש לפגיעה בסמלי המדינה בשבועות האחרונים, והורה להשאיר את הדגלים ברחובות עד להודעה חדשה. "אני קורא לראשי רשויות נוספות לנהוג כמוני. יש להגן על סמלי המדינה וזהותה כיהודית ודמוקרטית".

על רקע מלחמות הדגלים המתחוללות בכל רחבי הארץ, בין דגל ישראל לדגל פלסטין, וכאות הזדהות עם כוחות הביטחון השומרים על סמלי המדינה, ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל, החליט שלא להסיר את דגלי ישראל שנתלו בישוב לקראת יום העצמאות, וכן קורא לתושבי המושבה לחזור ולתלות דגלי ישראל במרפסות, ועל חלונות המכוניות. עוד קרא גמליאל לראשי רשויות נוספים בארץ לנהוג כמוהו ולא להסיר את הדגלים מרחובות הערים.

"אנו רואים את מהומות הדגלים בכל רחבי הארץ והרגשנו שאנחנו חייבים לעשות מעשה", אמר השבוע גמליאל. "סמלי המדינה הם ערך חשוב וראשון במעלה בשמירה על זהותה של ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית, ויש לשמור ולהגן עליהם בכל דרך חוקית. על מנת לחזק את כוחות הביטחון הנאבקים באנשים שמנסים לפגוע ולהתריס כנגד הדגל היחיד של מדינת ישראל, ועל מנת לגלות סולידריות עם המדינה, החלטתי להותיר את דגלי ישראל בצמתים הראשיים ביישוב עד להודעה חדשה.

אני קורא לכל מי שחשובה לו זהותה של המדינה וסמליה, לחזור ולתלות בגאווה את דגל ישראל במרפסות ועל חלונות המכוניות, וכן קורא לראשי רשויות אחרים להשאיר את הדגלים ברחובות. ואין לי ספק שבקרוב נראה את כל גדרה, ואולי אף את כל המדינה, צבועים בצבעי הכחול לבן האהובים על כולנו".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: