מבזקים

ראש המועצה המקומית אפרת: "הפגנת המורים היא לא נגד אלא בעד"

תוכן עניינים

ראש המועצה המקומית אפרת הפיץ הבוקר מכתב להורים ומכתב לאנשי ההוראה. במכתב למורים הביע רביבי תמיכה במאבקם וכתב בין היתר: "ביום שני הקרוב הסתדרות המורים קוראת למורים לצאת להפגין, לא נגד אלא בעד"

יצחק דנן | כ"ה באייר תשפ"ב | יום חמישי 26 במאי 2022 | מערכת ישראל ניוז

ראש המועצה המקומית אפרת – עודד רביבי במכתב תמיכה לאנשי ההוראה במועצה: "הפגנת המורים היא לא נגד אלא בעד. בעד שיפור מעמד המורה, בעד שכר ראוי יותר, בעד כיתות קטנות יותר, בעד שיפור הכשרת המורים, בעד שמירה על מורים מקצועיים ואיכותיים, בעד עתיד החינוך בישראל. אני בעד המאבק שלכן/ם, אני בעד שכל ילד וילדה יפגשו מורה מחויך מידי בוקר".

ראש המועצה המקומית אפרת – עודד רביבי | צילום: דוברות

עוד הוסיף: "בעד שיפור מעמד המורה, בעד שכר ראוי יותר, בעד כיתות קטנות יותר, בעד שיפור הכשרת המורים, בעד שמירה על מורים מקצועיים ואיכותיים, בעד עתיד החינוך בישראל. אני גם ער לשחיקה שאתן/ם חשות/ים לא פעם בעקבות דברים פוגעניים, בגלל שאתן/ם נאלצות/ים לסיים יום עבודה ומשם לרוץ לעבודה נוספת על מנת להשלים הכנסה. אני ער לרצון שלכן/ם שבבית הספר תהיה הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, שתוכלו לחשוף אותה לילדים. אני בעד המאבק שלכן/ם, אני בעד שכל ילד וילדה יפגשו מורה מחויך מידי בוקר, מורים שיש להם שכר שמאפשר להן/ם להשקיע את כל מרצם וזמנם כדי לקדם את החזקים ואת החלשים".

להורים כתב רביבי "אנו מבינים לליבם של אנשי ההוראה שלצערנו מרגישים תקופה ארוכה שלא סופרים אותם. אנחנו כרשות נתקלים במחסור הקשה של עובדי הוראה, מחנכים, מורים מקצועיים גננות וסייעות. מערכת החינוך הולכת וקורסת לנגד עיננו. זעקת המורים היא גם זעקתם של ההורים ושלנו כרשות שמתקשה לתת מענה חינוכי מיטבי לילדכם ונאבקת מידי יום כדי להמשיך ולשרת".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: