מבזקים

מספרי הלוטו – מה הסיכוי לנבא את המספרים?

תוכן עניינים

החלום של ישראלים רבים הוא לקבל יום אחד טלפון ולשמוע מהצד השני את הבשורה שהם זכו בלוטו. כל מי שמילא אי פעם טופס לוטו או השתתף בהגרלה בצורה אחרת, חלם על הרגע הזה. מי שמשתתף בהגרלות על בסיס קבוע, חולם על כך כל שבוע. המטרה שלו היא לקבל שיחת טלפון ולשמוע את הבשורה המשמחת.

כל אחד שממלא באופן קבוע חולם לדעת איך אפשר לנחש את מספרי הלוטו שיעלו בהגרלה. אפשר למצוא הרבה מאוד שיטות וגישות כיצד להתייחס לדבר, איך לבנות נתונים וסטטיסטיקות, בשביל שבסופו של דבר יהיה אפשר להשיג את התוצאות הנכונות. 6 מספרים פלוס אחד, אשר יביאו את הפרס הגדול.

כמובן שאין דרך ספציפית לדעת מה הם מספרי הלוטו שיכולים לעלות בהגרלה. הרי אם היתה שיטה אחת, כולם היו משתמשים בה. החוכמה היא לנסות למצוא דרכים כיצד אפשר לנחש את המספרים באופן כזה, שביחד הם ייצרו את החבילה המושלמת, קרי המספרים הזוכים בהסתברות גבוהה יחסית. לשם כך אפשר לבחון תוצאות של הגרלות ישנות ואז לראות האם קיים קשר בין התוצאות, האם יש מספרים שחוזרים על עצמם יותר או אם יש נוסחה מסוימת שעל פיה אולי אפשר לבחור את המספרים להגרלה הבאה.

חשוב לציין כאן, קיים הבדל מהותי בין הגרלת לוטו להגרלת טוטו. בעוד שבהגרלת טוטו (או ווינר לצורך העניין) אנחנו יכולים לבחון את הקבוצות המשתתפות במשחק ואת ההרכבים שלהן, בשביל להגיע להחלטה על איזו קבוצה להמר. בלוטו לעומת זאת, אין לנו את הכלים לדעת אילו מספרים יכולים לעלות בגורל, מלבד הגרלות ישנות ולחפש קשר ביניהן.

 

איך מגיעים להגרלות הישנות?

לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא את כל ההגרלות שנערכו באינטרנט, מה שיאפשר לנו כמובן לראות מה המספרים שעלו בגורל והאם ישנם מספרים שעלו באופן יותר שכיח. זה יאפשר לנו גם להחליט האם משתלם לנו לבחור במספר מסוים באופן ספציפי או לבחור באופן רנדומאלי.

כמובן שאין הוכחה חד משמעית שמספר מסוים יעלה בהגרלה בעוד שאחר לא. אך אם אין לנו גישה מסוימת לבחירה, אזי שאנחנו יכולים להחליט שהדרך שלנו לבחור מספרים להגרלה, היא גם באמצעות בחירה של מספרים שכיחים שעלו בהגרלות קודמות.

 

כיצד אנשים בוחרים מספרי לוטו?

לכל אחד ואחת יש את הדרך שלו לבחור מספרים להגרלת לוטו. למשל, ישנם אנשים שבוחרים על מספרי מזל מסוימים, אחרים בוחרים על פי תאריכים של אירועים חשובים, מספרים בעלי משמעות במשפחה או אפילו על מספרים בעלי משמעות במיסטיקה או תיאוריה כזו ואחרת.

בסופו של דבר מדובר בעניין של מזל ולכן אי אפשר לדעת בוודאות אילו מספרים יעלו. מה שכן, סביר להניח שאם נהמר על אותם מספרים לאורך זמן, בשלב מסוים הם אכן יופיעו בטופס המנצח.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: