מבזקים

צו סגירה מנהלי לפאב חברים טובים בשכונה א' באילת

תוכן עניינים

צו סגירה לפאב בעקבות אירוע אלימות שלא דווח וניהול עסק ללא רישיון, בעסק שפעל בניגוד לחוק וללא רישיון תוך סיכון שלום הציבור ובטחונו

יהודית רימון | ח' בסיוון תשפ"ב | יום שלישי 7 ביוני 2022 | מערכת ישראל ניוז

משטרת ישראל סגרה בצו מנהלי את פאב חברים טובים בשכונה א' באילת, למשך 10 ימים לאחר שנמצא כי בעלי המקום לא דיווחו למשטרה אודות אירוע אלימות חמור שהייתה במקום וכי בית העסק מנוהל ללא רישיון בניגוד לחוק ותוך סיכון שלומם וביטחונם של המבלים בו.

כוחות משטרת אילת הוזעקו בשבוע שעבר לפאב חברים טובים, הממוקם בשכונה א', בעקבות דיווח ממד"א על פצועים השוהים במקום ואשר זקוקים לטיפול רפואי. בהגעת השוטרים למקום הם הבחינו כי זמן קצר קודם אירעה במקום תקרית אלימה בעקבותיה פונה גבר בשנות השלושים לחייו, במצב בינוני בשל חבלות שנגרמו לו כתוצאה משימוש בחפץ חד.

בו במקום נפתחה חקירה שהעלתה כי שני מבלים ששהו בפאב, החלו לתקוף זה את זה, תוך שימוש בכלי חד, כל זאת על רקע ויכוח הנוגע לשיר שהתנגן במקום. עוד עלה מהחקירה כי הפאב מנוהל ללא רישיון עסק ובניגוד לחוק וכן בעל העסק לא דיווח אודות הקטטה האלימה שהתרחשה בעסק אף על פי כי מחויב לכך על פי החוק.

עוד באותו היום, זומן בעל העסק לשימוע מנהלי שנערך על ידי קצין האבטחה ורישוי העסקים במשטרת אילת – רב פקד איתי לאור, בתומו הוחלט על סגירת בית העסק למשך עשרה ימים.

רב פקד איתי לאור: "לאחר שבחינת מכלול השיקולים והסיבות, הוריתי על סגירת בית העסק למשך הימים הקרובים. אנו נפעל ביד נוקשה כנגד בתי עסק המפרים את החוק והמסכנים את שלומם וביטחונם של המבלים בו. פעילות זו היא אחת מתוך רבות אותן אנו מבצעים במסגרת אכיפת חוק רישוי עסקים בעיר אילת".

כאמור, חקירת האירוע בראשיתה, עד כה נעצר החשוד במעשה ומעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום באילת. עם סיום החקירה יועבר תיק החקירה בעבירת ניהול עסק ללא רישיון לעיון תובעת הרישוי במחוז דרום, לצורך בחינה להעמדה לדין של בעל העסק.

צילום: דוברות המשטרה

חשבנו שאולי יעניין אתכם לקרוא גם את זה:

שוטרים הבחינו בהתרחשות חריגה ועצרו חשוד בתקיפת בעלי מועדון ״שמה שמה״

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: