מבזקים

חברי הקהילה התומכת בנתניה נהנו מיום כיף בחמי געש

תוכן עניינים

מתרעננים לקראת הקיץ: הקהילה התומכת המופעלת על ידי נטלי שירותי רפואה והמחלקה לאזרחים ותיקים בעיריית נתניה, קיימו עבור חברי הקהילה יום כיף ייחודי באתר המרחצאות של חמי געש

עדי דגרי דנן | י' בסיוון תשפ"ב | יום חמישי 9 ביוני 2022 | מערכת ישראל ניוז

חברי הקהילה התומכת בילו יום של כיף במרחצאות חמי געש, נהנו מארוחת בוקר מפנקת והמרחצאות הייחודיות במתחם. פעילות במרחצאות חמי געש היא אחת משלל הפעילויות החברתיות השוטפות שממנה נהנים חברי וחברות הקהילה התומכת.

"נהניתי במיוחד להוציא את חברי הקהילה שלנו ליום כיף מרענן במזג אוויר קיצי וחביב. הכרתי את חברי הקהילה החדשים שהתווספו אלינו ושמעתי מלא סיפורים מעניינים. אני אוהבת לראות אותם נהנים ביחד מהחברה אחד של השנייה וזה פשוט עושה לי טוב בלב", אמרה אורה רוזן, מנהלת הקהילה התומכת של הקהילה.

"היה פשוט נהדר, זו הייתה יציאה נפלאה מהשגרה, המרחצאות היו כיפיות והאווירה ביחד של אחד עם השנייה הייתה מצוינת, זה משאיר לי טעם של עוד לפעילות הבא ובהחלט היה יום מעניין", אמרה אמה שחר, חברה בקהילה התומכת.

קהילות תומכות פועלת בשיתוף המחלקה לאזרח הוותיק ומשפחתו באגף הרווחה בעיריית נתניה ומופעלת על-ידי נטלי שירותי רפואה. סל שירותים מגוון מסופק לחברי הקהילה התומכת ונותן מענה לצרכים שונים של אזרחים ותיקים, המעדיפים להמשיך לגור בביתם בביטחון ותוך כך גם לשמור על עצמאותם, פרטיותם ואיכות חייהם.

בנוסף לפעילות החברתית חברי הקהילה התומכת נהנים גם מלחצן מצוקה ומאב קהילה שמסייע בתיקוני בית קלים

צילום: אורה רוזן

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: