מבזקים

האמת מאחרי הנתונים שמשרד הבריאות מפרסם לציבור חלק ב'

תוכן עניינים

2.69% מהתוצאות החיוביות של בניי 60 ומעלה שהתקבלו אתמול (7/6) הם של לא מוזרקים. 97.31% מהתוצאות החיוביות הם של מוזרקים רובם במנה הרביעית. חלק ב'

רן לוי | ט' בסיוון תשפ"ב | יום רביעי 8 ביוני 2022 | מערכת ישראל ניוז

כתבנו רן לוי יצא לבדוק את הנתונים שמשרד הבריאות מפרסם. לדבריו: על פי נתוני משרד הבריאות המתייחסים למקרים החיוביים של בני ה-60 ומעלה שהתקבלו ביום ה 07.06.2022, עולה כי מספרם המוחלט עומד על 1484

החלוקה עומדת על:

40 לא מוזרקים

421 מוזרקים שלא בתוקף

1023 מוזרקים בתוקף.

מאומתים יומי מעל גיל 60, מספר מוחלט 7.6.22.

 

כפי שצינתי בפתיח, מתוך 1484 מקרים בסה"כ, רק 40 הם של לא מוזרקים בכלל,  2.69%. כל השאר מוזרקים. בכל צורה שנבחן את המספרים, הנתון ברור ועומד בפניי עצמו. אבל מה שיותר גרוע הוא הנתון הבא. 1023 מקרים מוגדרים מוזרקים בתוקף, 68.93%, כלומר רוב רובם מוזרקים ב 4 מנות משום שרוב רובם של  שאר  המוזרקים כבר לא מוגדרים ככאלו ואני מיד אסביר מדוע.

גם כך משרד הבריאות שינה שוב ושוב את הגדרת המוזרקים בתוקף והאריך את תוקף התו הירוק, אך כיום כך מגדיר המשרד את המוזרקים.

https://corona.health.gov.il/green-pass-lobby/green-pass-info/

מי שחוסנו

מי שקיבלו שני חיסונים ועבר שבוע מהחיסון האחרון (פייזר) או שבועיים מהחיסון האחרון (מודרנה ואסטרה זניקה) תוקף התו הירוק יהיה חצי שנה ממועד החיסון האחרון.

מי שקיבלו שלושה חיסונים ועבר שבוע מהחיסון האחרון (פייזר) או שבועיים מהחיסון האחרון (מודרנה ואסטרה זניקה) תוקף התו הירוק יהיה חצי שנה ממועד החיסון האחרון או עד 31.5.2022, המאוחר מביניהם.

מי שקיבלו ארבעה חיסונים, תוקף התו הירוק יהיה חצי שנה ממועד החיסון האחרון או עד 31.5.2022, המאוחר מביניהם.

ואם נתייחס לכך שתחילת מבצע המנה ה-3 החל ב 01.08.21 וכבר עברו מעל 10 חודשים מאז, כאשר רוב המוזרקים קיבלו מנה זו בתחילת המבצע, עולה כי רוב רובם כבר לא מוגדרים יותר מוזרקים  או נכון יותר, מוגדרים מוזרקים ללא תוקף.

ומשום שכך מופיע באתר משרד הבריאות, כפי שהצגתי קודם, תוקף התו הירוק יהיה חצי שנה ממועד החיסון האחרון או עד 31.5.2022, המאוחר מביניהם,  ואנו כבר אחרי ה 31.5 וגם רוב רובם הוזרקו לפני 10 חודשים, ניתן להניח כי רוב רובם של מקבלי המנה השלישית כבר לא מוגדרים מוזרקים.

היה מאוד עוזר לו משרד הבריאות היה חושף את הנתונים אותם הוא מסתיר במכוון ופשוט מדווח מספרית, ולא משנה מתי, כמה קיבלו מנה אחת, כמה שניים, כמה 3 וכמה 4, וכמה מכל קטגוריה מאומת, מוגדר קשה או נפטר.

זה היה פותר את כל המחלוקות, אבל משרד הבריאות בחר כביכול במכוון לסבך את העניינים ולהגדיר כך:

מחוסנים: הם מי שקיבלו 2 מנות חיסון או יותר ועבר שבוע מאז קבלת המנה האחרונה (שבועיים בחיסוני מודרנה) אך עוד לא עבר מאז תוקף הזמן שנקבע למנה.

מי שהחלימו וקיבלו לאחר מכן לפחות מנת חיסון אחת ועבר שבוע מאז קבלת המנה (שבועיים בחיסוני מודרנה)

מי שקיבלו לפחות מנת חיסון אחת ולאחר מכן נדבקו והחלימו

מחוסנים ללא תוקף הם מי שקיבלו 2 מנות חיסון ועברו יותר מחצי שנה ושבוע מאז קבלת המנה האחרונה (חצי שנה ושבועיים בחיסוני מודרנה) ולא קיבלו מנה נוספת.

לא מחוסנים הם מי שלא קיבלו את מנת החיסון הראשונה. צריך להיות בעל תואר דוקטור או פרופסור כדי להבין על מה הם מדברים, אבל גם הם לא יבינו, כביכול הכל מעורבב בכוונה.

חשוב גם לקרוא ולהבין את הסעיף הבא:

מי שקיבלו ארבעה חיסונים, תוקף התו הירוק יהיה חצי שנה ממועד החיסון האחרון, או עד 31.5.2022, המאוחר מביניהם. זאת אומרת שמרבית המוזרקים ב-4 מנות, בסוף חודש יוני, גם הם יוגדרו כלא מוזרקים, משום שאנו אחרי ה- 31.5.22, והזרקת המנה הרביעית התבצעה רובה ככולה בתחילת המבצע שהחל ב- 2.1.22.

ראוי לציין גם את המספר של מקבלי מנה זו.

עד כה הוזרקו 813758 אזרחים במנה רביעית, ירידה עצומה במספק לעומת 4495130 שקיבלו 3 מנות, 6141511 שקיבלו 2 מנות, 6710083 שקיבלו מנה אחת בלבד.

לא צריך להיות מדען בכדי להבין שהציבור הבין עניין, גם אלו שהוזרקו , ולא הגיע לקבל את המנה הרביעית, למרות כל מאמצי השכנוע והקמפיינים היקרים שמומנו מכספי ציבור וזה כבר סיפור בפני עצמו.

והיום עוד דנו בצט"מ לגבי המנה החמישית אך הם הבינו כנראה שממש יצאו טמבלים אם ימליצו גם על מנה זו משום שהציבור פשוט לא היה מגיע.

אז לאחר ההסבר שלי אני מקווה שאתם גם הבנתם כי אותם 1023 מקרים של מוזרקים בתוקף, הם של מוזרקים ב-4 מנות.

אז אני שואל ואתם בטח גם שואלים, היכן ההגנה שהבטיחו שהזריקה מעניקה? עובדתית, מספרית, זה בדיוק ההיפך.

עכשיו יש כאילו שעדייו מסתמכים על נתוני משרד הבריאות גם בנוגע לנרמול ל- 100K אותו מבצע משרד הבריאות וכביכול הם כבר הבנו מצוין עד כמה הוא לא אמין אך לשם הדיון אביא גם נתון זה.

על פי נתוני משרד הבריאות, חלוקת המאומתים ל- K100 תושבים, מעל לגיל 60, היא כדלקמן:

38.7 לא מוזרקים

88.8 מוזרקים ללא תוקף

106 מוזרקים בתוקף

לא צריך להיות מדען בכדי להבין כי גם במקרה זה, עם הנרמול כביכול של משרד הבריאות, רוב רובם של המאומתים הם מוזרקים, והכי הרבה, מוזרקים בתוקף, או כפי שהסברתי קודם, מוזרקים ב 4 מנות.

מאומתים ל 100k מעל לגיל 60.

אותו סיפור חוזר על עצמו בנוגע לאלו המוגדרים כחולים קשה ועל זה ועל עוד הסברים תוכלו לקרוא בכתבה הקודמת בסדרה

חשבנו שאולי תרצו לקרוא גם את הכתבה הראשונה בסדרת הכתבות של רן לוי: 

האמת מאחרי הנתונים שמשרד הבריאות מפרסם לציבור חלק א'

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: