מבזקים

הסתיימה חקירת הקטין שסחט בעלי מוגבלויות באתרי רשת פורטנייט

תוכן עניינים

הסתיימה חקירת מחלק נוער תחנת באר שבע כנגד קטין תושב אזור הדרום כבן 17+ שמפרסם את עצמו באתרי הרשת כמי שמוכר משתמשי פורטנייט בזול

אהרון קלפה | ט"ו בסיוון תשפ"ב | יום שלישי 14 ביוני 2022 | מערכת ישראל ניוז

הסתיימה חקירתו של הקטין בן 17 שסחט כספים תוך ניצול בעלי מוגבלויות ודרישה לפגיעה עצמית על רקע מכירת חשבונות משתמשים במשחק פורטנייט.

באחד המקרים שהתרחש בחודש מאי השנה, פנה אל החשוד ברשת בחור צעיר תושב הדרום שהנו בעל מוגבלות שכלית

החשוד החל לשחק עמו ולאחר שרכש את אמונו, נטל ממנו בתחבולה את פרטי המשתמש שלו למשחק, וכשזה דרש את פרטיו בחזרה החל החשוד לסחוט אותו באיומים, תוך שהוא משדל את אותו חסר ישע לפצוע את עצמו עם סכין עד זוב דם, לאכול את הצואה של עצמו, לשתות את השתן של עצמו, לחתוך את אצבעות ידיו ולדקור את עצמו בבטן, תוך שהוא אומר לו "תתאבד" ומאיים עליו שהוא יהרוג אותו וישלח עליו אנשים שייפגעו בו.

במקרה אחר שהתרחש בסוף חודש אפריל, שידל החשוד קטין אחר, כבן 12 תושב הדרום, להעביר לו בתחבולה כספים ופרטי חשבון בנק של הוריו, אז נטל החשוד במרמה 2000 שקלים מחשבון הבנק של האם באמצעות משיכה ללא כרטיס, התקין אפליקציה של בנק בו התנהל חשבון האם וניסה להעביר לחשבונו סכום של 48,000 שקלים.

בשני מקרים נוספים פרסם פוסטים משפילים אודות 2 קטינים, פוסט אחד אודות קטין שלטענתו הנו פדופיל עם תמונה ופוסט נוסף אודות קטינה שלטענתו הנה עוקצת כרטיסי אשראי .

החשוד נעצר בתאריך 22/5 על ידי מחלק נוער באר שבע ומעצרו הוארך מעת לעת, אתמול הוגשה ה. תובע על ידי פמ"ד.

פקד יוני דסקלו קצין הנוער של תחנת באר שבע: "מדובר באירוע חמור בו על פי החשד קטין בן 17 סחט כספים תוך ניצול בעלי מוגבלויות ודרישה לפגיעה עצמית על רקע מכירת חשבונות משתמשים במשחק פורטנייט. אנו פונים להורים לגלות ערנות בנעשה בקרב בני הנוער ולדווח בכל אירוע חריג".

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: