מבזקים

אבקות חלבון: איך ומתי כדאי לצרוך את זה?

תוכן עניינים

אבקות חלבון הן דרך מצוינת להכניס את הגוף לכושר. הם טובים גם למי שרוצה לרדת במשקל. אבקות חלבון הן מרכיב נפוץ בדיאטות רבות והן משמשות גם כתוספי מזון. הם עשויים בדרך כלל מחלבון מי גבינה, חלבון קזאין או חלבון סויה.

חלבונים אלו הם מקורות טובים לחומצות אמינו, שהן אבני הבניין של החלבון.

אבקת חלבון היא מוצר מזון המכיל חומצות אמינו. הוא משמש להגדלת מסת השריר וחוזק. אבקת חלבון ידועה גם בשם שייק חלבון או חטיף חלבון.

אימוני כושר ואבקת חלבון

תעשיית הכושר פורחת. ההערכה היא שיש יותר מ-1.5 מיליון אנשים בארה"ב העוסקים באימוני כושר ובתזונה. השוק צפוי לצמוח בקצב של 5% בשנה בעשור הקרוב.

גם תעשיית אבקות החלבון צמחה במהירות, כאשר המכירות צפויות להגיע למיליארד דולר עד שנת 2020.

צמיחה זו נבעה מהמספר ההולך וגדל של אנשים שרוצים לשפר את בריאותם והרכב גופם, כמו גם מהמספר ההולך וגדל של אנשים אשר רוצה לרדת במשקל או להעלות מסת שריר.

איך צורכים אבקת חלבון

אבקת חלבון כמו Allinpro היא מקור מצוין לחלבון וניתן לצרוך אותה בדרכים רבות ושונות ויש לה יתרונות בריאותיים רבים. זה גם מקור טוב לויטמינים ומינרלים.

אבקות חלבון לרוב ניתן (וזוהי גם הדרך הנפוצה ביותר לצריכת אבקות חלבון)

עם זאת, ישנם מותגים רבים של אבקת חלבון זמינים בשוק ופה אנחנו רוצים לתת לכם טיפ קטן, אל תקנו את אבקת החלבון הזולה ביותר ותבדקו את המוניטין של החברה ממנה אתם קונים אבקת חלבון.

מתי צורכים אבקת חלבון

אבקת חלבון היא דרך מצוינת להגביר את חילוף החומרים ולשמור על תחושת שובע. זה גם מקור נהדר לחלבון, שיכול לעזור לך לרדת במשקל.

אימוני כושר הם דרך מצוינת להגיע לכושר ולהישאר בכושר. אבקת חלבון היא תוסף נהדר כדי לעזור לך לרדת במשקל ולשמור על מסת השריר שלך. וחוזק.

אבקת חלבון היא פריט מזון פופולרי בעולם. הוא משמש כמקור לחלבון, החיוני לגוף בריא. ניתן למצוא אבקת חלבון בצורות וטעמים רבים ושונים.

פעם בשבוע, שתו כף אחת של אבקת חלבון, ערבבו אותה עם 8-10 אונקיות מים ושתו פעם ביום.

אם אתם עוסקים בכושר גופני בצורה קבועה (לא חייב יומיומית אפילו פעילות שבועית נחשבת) צריכה של אבקות חלבון היא מומלצת ושוב אנחנו מדגישים תקפידו לבדוק טוב טוב את החברה שממנה את קונים את אבקת החלבון שלכם.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: