מבזקים

כיצד ניתן להעביר את חופשת הקיץ בצורה הכיפית ביותר?

תוכן עניינים
חופשת הקיץ

החופש הגדול קרב ובא וזה השלב בו הורים רבים שוברים את הראש כיצד להעביר את החופשה עם ילדיהם. מצד אחד, מדובר באופציה לבלות זמן איכות משפחתי מגבש ביחד ומצד שני, מדובר באתגר לא מבוטל כאשר מחפשים לוקיישן ופעילויות שיתאימו לכל המשפחה בימי הקיץ החמים.

העיר תל אביב מהווה אלטרנטיבה נהדרת למשפחות שמעוניינות ליהנות מכל עולמות התוכן בעיר אחת. רצועת חוף יפהפייה, הזדמנויות לסיורים חווייתיים וקונספטואליים, פארקי שעשועים ומוזיאונים מסקרנים, תרבות ענפה וקולינריה משובחת.

לא משנה כמה פעמים הייתם בעיר הגדולה היא תמיד תפתיע אתכם ובכל הסגנונות האפשריים. היתרונות הם רבים: לא חייבים לנסוע ממקום למקום כי בעיר אפשרויות לסגווי, קורקינט, שבילי אופניים וגם בהליכה תגלו את יופייה תוך כדי תנועה.

אפשר לשלב בין טבע ובין אורבניות וכן מפעילויות עם אקשן או בטן-גב כך שכל בני המשפחה ימצאו את מבוקשם, בכל גיל ומכל תחומי העניין.
לפניכם מספר אופציות משפחתיות לחוויות בתל אביב וכן המלצות היכן להתארח על מנת למקסם את ההצלחה בחופש הקרוב.

קיץ על החוף

החופים הם הלב הפועם של תל אביב ואזור נפלא לנפוש בו. חפשו מלון דירות קרוב לים כמו https://www.sea-hotel.co.il/he/ בו תוכלו ליהנות מחוויית אירוח חמימה ומזמינה כמו בבית אבל בשיק אחר ולצפות בשקיעות המרהיבות ולהתענג על כל ההזדמנויות לחגיגה קרוב לים.

הטיילת התוססת, גן צ'ארלס קלור או גן המדרון הפנטסטי ביפו, מתחם התחנה עתיר הבילויים או נמל תל אביב בו דק עץ נהדר לילדים לרכיבה, מסלולי הליכה לכל המשפחה, שוק איכרים טעים וגם שופינג.

בחופים אפשר לאמץ פעילויות כמו כדור עף חופים, להתנסות בגלישת רוח או בסאפ וכן לצאת מהמרינה להפלגה קסומה להעצמת ההנאה.

במים או ביבשה – ההנאה גדולה

לתל אביב אתרי בילוי לכל המשפחה שיאפשרו לכם לחגוג בבגד ים או בלעדיו. המימדיון המציג מגלשות ובריכות להנאה קיצית מושלמת וכן LAKE TLV למי שרוצה להתנסות בוויקבורד או בסקי מים. תוכלו להמריא אל על בכדור פורח ולתצפת על העיר הגדולה ממעוף הציפור וכן לצאת לשייט בסירת פדלים ברחבי הירקון או לפרוק אנרגיות בפארק טרמפולינות או במתחם אתגרי אחר או לשחק בחלל ממוזג באחד הארקיידים בעיר.

בגני יהושע תיהנו ממרבדי הדשא המרעננים וכן מהגנים הבוטניים ומוזמנים גם להכיר את סקיי טאון, פארק החבלים בפארק לאקסטרימיסטים שביניכם.

מטיילים ונופשים על קיבה מלאה

מהבחינה הגסטרונומית, החופשה הגדולה לא שלמה בלי טעימות מכל המטבחים ותל אביב היא עיר אקלקטית וקוסמופוליטית המגישה את מיטב המטעמים מעוררי התיאבון.

נווטו דרככם לעבר שוק הכרמל לאוסף טעימות ונשנושים בדוכנים והמשיכו לעבר שוק לוינסקי היכן שיושבים לפיתה עם חומוס על ארגזי חלב הפוכים ונהנים מהאווירה השוקקת או הצטרפו לסדנת בישול בסגנון המועדף או הבטיחו שולחן באחת ממסעדות השף הנודעות. אל תפספסו גם את שרונה מארקט ואת שוק האיכרים בנמל.

תרבות ועניין מבוקר ועד ליל

החופש הגדול רווי בהזדמנויות להיפתח לעולמות שונים. תערוכות חדשות בגלריות או במוזיאונים, ביקור בבית בן גוריון, לעבור חוויה מיוחדת במוזיאון החדשנות ביפו או להתחבר ליצירותיו של נחום גוטמן בנווה צדק הציורית.

בנוסף, הצגות ומופעים בפארקים ובתיאטראות כך שגם אם חשקה נפשכם לבלות באוויר המזגנים תוכלו לעשות זאת.
המלצות נוספות: במדרחוב נחל בנימין בימי שלישי ושישי שלל יצירות אמנות ופריטים קסומים בעבודת יד ובשדרות רוטשילד תוכלו גם לשבת לפיקניק עירוני בצל העצים.

אל תתפשרו על מלון דירות נעים קרוב לים עם דירות מרווחות המצוידות גם לשהייה משפחתית ממושכת ותוכלו גם לשדרג לסוויטה עם בריכה להעצמת הפינוק.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: