מבזקים

צפו ברגעי המעצר של חשוד בנהיגה תחת פסילה ובהשפעת סמים

תוכן עניינים

הפר שוב ושוב את החוק, נהג תחת פסילה ובהשפעת סמים, נעצר ונידון ל- 22 חודשי מאסר בפועל. צפו ברגעי המעצר

יהודית רימון | כ' בסיוון תשפ"ב | יום ראשון 19 ביוני 2022 | מערכת ישראל ניוז

בית משפט השלום לתעבורה באילת גזר בשבוע שעבר מאסר בפועל לתקופה של 16 חודשים והפעיל מאסר על תנאי קודם ובכך למעשה דן נאשם ל- 22 חודשי מאסר בפועל ולפסילת רישיון בפועל לתקופה של שש שנים.

כחלק ממאבקה הנחוש של המשטרה כנגד עבירות תנועה ומפרי החוק בתאריך 5.9.21 במהלך פעילות יזומה עצרו שוטרי משטרת ישראל לבדיקה שגרתית את הנאשם ברכבו ומצאו כי הנהג שלפניהם לא הוציא רישיון נהיגה מעולם ונוסף על כך נפסל לנהיגה ע"י בית משפט השלום לתעבורה בשנת 2015 לתקופה של ארבע שנים. בו במקום עצרו השוטרים את הנהג והובילו אותו לחקירה בפני בוחני התנועה של משטרת מרחב אילת. צפו ברגע המעצר כפי שתועד במצלמת גופו של השוטר.

בעודו יושב בניידת ניסה לשכנע את השוטר שישחררו ויעלים עין מהעבירה באומרו: "אחי אני פסול לנהיגה טעיתי, תנסה לעזור לי".

בבדיקת שתן שבוצעה לו טרם חקירתו התקבלה אינדיקציה ראשונית כי בנוסף על נהיגתו תחת פסילה ומבלי שהוציא רישיונו מעולם החשוד נוהג כשהוא תחת השפעת סמים.

בתום חקירתו החשוד נעצר, ובתום ימים אחדים הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל, שלוחת אילת כתב אישום ובקשה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. על פי עובדות כתב האישום, הנאשם נהג ברכב וזאת בהיותו פסול מלנהוג במסגרת גזר דין שהוטל עליו ביום 19.1.2021 כמו כן נהג ברכב בהיותו בלתי מורשה לנהיגה, מעולם לא הוציא רישיון נהיגה, נהיגה בקלות ראש וללא פוליסת ביטוח תקפה וכן בהיותו שיכור ותחת השפעת סמים.

בשבוע שעבר, עם סיום השמעת טיעוני הצדדים, הכריע בית משפט השלום לתעבורה באילת את דינו של הנאשם.

השופט גיל אדלמן את הנאשם לעונשים הבאים: מאסר בפועל לתקופה של 16 חודשים שתחושב מיום מעצרו. הפעלת מאסר על תנאי שהוטל על הנאשם משנת 2018 סה"כ ירצה הנאשם 22 חודשי מאסר בפועל. מאסר על תנאי לתקופה של 10 חודשים למשך שלוש שנים, אשר יופעל בעבירות תעבורה.
בית המשפט פסל בפועל את הנאשם מלהחזיק או לקבל רישיון וזאת לתקופה של 6 שנים.

פסילה על תנאי מלקבל או להחזיק רישיון נהיגה לתקופה של 12 חודשים למשך 3 שנים מיום שחרורו בגין העבירות בהן הורשע ועבירות נוספות.

פקד גור צור, תובע תעבורה שלוחת תביעות אילת: "לא נעלם מעינו של בית המשפט רישומו התעבורתי של הנאשם בהיותו שור מועד המפר שוב ושוב את החוק ללא מורא מרשויות האכיפה והסנקציות אשר יוטלו עליו. מענישה משמעותית זו ניתן ללמוד על המשמעות שמייחס בית המשפט לעבירות חמורות בתעבורה המסכנות שלומו של ציבור שלם".

תיעוד מעצרו של הנאשם כפי שתועד ממצלמות גופו של השוטר

 

אולי תרצו לראות גם את זה:

גנב סירה, חדר לשטח נמל אילת, גנב רכב ונעצר

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: