מבזקים

ארבע טיפים לבחירה של אטרקציות לבת מצווה או לבר מצווה

תוכן עניינים
אטרקציות לבת מצווה

פעם בשביל יום הולדת מוצלח היינו צריכים להביא מגש גדול של פיתות עם חומוס. היום אנחנו צריכים לחשוב טוב על האפשרויות השונות שעומדות לפתחנו משום שהנוער של היום הוא נוער שונה לחלוטין מזה שאנחנו היינו. הילדים היום מודעים הרבה יותר לאפשרויות שקיימות בשוק, הם מכירים את הרשתות החברתיות ויודעים בדיוק איפה לחפש את כל המידע שיעזור להם לערוך את בת המצווה המושלמת ואת אירוע בר המצווה המושלם.

בתור הורים ומי שאמונים לספק את הגב הכלכלי והריגשי לאירוע, חשוב שיהיה לכם מידע ורעיונות שיעזרו לכם לבחור את הבחירות הטובות ביותר עבור הילדים שלכם. אנחנו כאן עם כמה טיפים לאירוע בת מצווה עם אטרקצייות מיוחדות שיעשו לכם סדר ויעזרו לכם ולילדים שלכם לבחור נכון.

טיפ ראשון, הסתכלו ברשימה של האפשרויות, צמצמו אותה ובחרו עם הילד

אטרציות לבת מצווה או בר מצווה יכולים להיות יום סיור או טיול טרקטורונים ולאחר מכן חגיגה, אפשר לעשות חגיגה באולם שיש לה קונספט מסוים ואפשר לעשות משהו שאין לו שום קונספט, פשוט להוסיף אטרקציות שיעשו כיף לחברים של הילדים ולילדים בעצמם. כך שבאמת אנחנו מדברים על כל מיני אלטרנטיבות של אותו הדבר ועל האופן בו אתם יכולים לבחור איך לשחק עם הדברים כך שיתאימו לכם בדיוק. היינו ממליצים פשוט לקחת את האפשרויות השונות, לצמצם את הרשימה למה שאתם הייתם מעדיפים ולתת לילד או לילדה לבחור מתוכם. הרבה פעמים האפשרות לבחור היא כשלעצמה מעודדת את הילד הרבה יותר מאשר ההחלטה במה לבחור בפועל, בסופו של דבר.

טיפ שני, התאימו את האטרקציות לקהל

כאמור, אטרקציה יכולה להיות התחלה של היום המיוחד בכותל או במוזיאון עם בני המשפחה והמשך לאולם או מסעדה עם החברים. ככל שיהיה מגוון רחב יותר של אפשרויות כך עוד חלקים מהקהל ירגישו שהם יכולים להיות חלק מהשמחה באמת. תמיד אנחנו ממליצים לבחור לפחות אטרקציה אחת שיכולה להתחבר ולחבר את כולם. בין היתר, קריוקי היא אטרקציה מומלצת ופופולארית, בחירה של תקליטנים ומנחים שיודעים איך לשבות את לב הקהל ועוד. תמיד לחשוב על התמונה הגדולה.

כמה אנשים מגיעים? להתאים את האטרקציה בהתאם לגודל האירוע

שולחנות משחק הם אופציה נהדרת לאירוע גדול, בו אפשר לעשות כל מיני דברים ובין היתר, ליהנות משולחנות משחק. אבל מה עושים כאשר מדובר על אירוע קטן באופן יחסי שולחנות משחק עלולים לפזר את הקהל וליצור תחושה כאילו שום דבר לא בדיוק מתרחש כאן. לכן, תמיד צריך להתאים את האטרקציה לגודל של האירוע ולכמות האנשים שמגיעים בפועל.

לא צריך למהר לשום מקום

השפע של האפשרויות שעומדות לפתחנו עלול לא רק לבלבל, אלא גם להלחיץ. הצורך לבחור בין כל האפשרויות הוא מה שהרבה פעמים גורם ללחץ מיותר ולתחושה כאילו יש הרבה דברים לארגן במעט זמן מה שבדרך כלל מוריד את היצירתיות, את היכולת לבחור נכון, את היכולת לנשום רגע עמוק ולראות מה האפשרויות המתאימות ביותר עבור האירוע.

בסופו של דבר אתם והילדים שלכם, אלו הגורמים החשובים ביותר במשוואה. קחו את כל הזמן שאתם צריכים כדי לקבל את ההחלטות שמתאימות לכם בדיוק. אל תהיו מוטרדים משום דבר שלא שייך לעניין. מצאו את הדרך להחליט את ההחלטות שמתאימות לכם בדיוק.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: