מבזקים

כך תבחרי את סט התכשיטים לנשף

תוכן עניינים
כך תבחרי את סט התכשיטים לנשף

כל השנה חיכית לאירוע הזה – נשף הסיום, שבשנים האחרונות גם בישראל הפך כמו בארצות רבות לחגיגה מסנוורת בניחוח הוליוודי.

שמלות קוקטייל צבעוניות, שטיח אדום, מועדון יוקרתי, התרגשות שיא, ריקודים עד אור הבוקר. זוהי סופה של תקופה ותחילתה של חדשה…

אחרי שבחרת את השמלה המרהיבה והחלטת על תסרוקת מנצחת ואיפור מחמיא, הגיע הזמן להצטייד בתכשיטים – הכוכבים שילוו אותך כל הדרך לסיום בית הספר התיכון.

לתכשיטים כוח רב בשדרוג ההופעה והעצמת הנוכחות שלך וחשוב להחליט על הקו הסגנוני המועדף על מנת לשלב את התכשיטים הנכונים, שיגרמו לך לזהור למרחקים.

לפנייך מספר טיפים מנצחים לחיבורים בין השמלה לנשף לתכשיטים המשלימים.

הקונטרסט שנותן את הטון

מה הסטייל המועדף עליך? יש מי שבוחרות ללבוש שמלות עדינות ולשלב תכשיטים במראה מינימליסטי ואוורירי כמו עגילים צמודים לאוזן או תכשיטים בגימור חלק דקיקים להפליא ושרשראות חפות מאלמנטים בעוד אחרות מחפשות לאזן את ההופעה הרגועה עם תכשיטים דרמטיים יותר שימשכו את תשומת הלב.

עגילי חישוק מאסיביים משתלבים נהדר עם שמלת סטרפלס וצמידי גורמט דומיננטיים ישודכו נפלא עם שמלה נטולת שרוולים. תכשיטים עדינים יוכלו לאזן שמלות משופעות דיטיילים ותוספות למי שרוצה להימנע מהופעה גרנדיוזית ומוגזמת.
זכרי שקנה המידה קובע. תכשיטים גדולים מדי, תכשיטי אוברסייז, עלולים לסרבל את ההופעה ואילו תכשיטים קטנים מדי ביחס לשמלה עשויים להיעלם במראה הכולל.

התאמת התכשיט לגזרה

בגיבוש הסטיילינג התייחסי בבחירת התכשיטים למיזוגם עם קווי המתאר של השמלה. לשמלה עם צווארון תוכל להתאים שרשרת קצרה או צמודה בסגנון צ'וקר בעוד לשמלה בעלת מחשוף נדיב – שרשרת ארוכה או עם תליון בולט שידגיש את קו החזה ואת הצוואר או שרשראות בעלות מספר שכבות ואילו למחשוף מרובע יכולה להתאים שרשרת דקה עם תליון קטן יחסית.

עגילי נברשת מדגישים מאוד את הפנים ויתאימו גם לשמלות עם מחשוף. צמידים דקים ייראו טוב עם שרוולים הנמשכים מעבר למפרק בעוד צמידים נועזים עם שמלות נטולות שרוולים.
ככל שהשרוולים ארוכים יותר, כך מספר הצמידים קטן יותר או הצמידים עדינים יותר בעוד ככל שהשרוולים מתקצרים כך ניתן להוסיף יותר עיטורים לזרועות.

מיקס אנד מאץ' לשמלה החלומית

שידוך אופנתי נהדר הוא בין תכשיטים הדומים לאלמנט דומיננטי בשמלה בין אם מדובר בסמל או אייקון כלשהו או בתכשיטים בגוון שישתלב עם גוון השמלה.
תכשיטים מזהב או בציפוי זהב, למשל, נוטים לגרום לשמלה עם פאייטים לנצוץ אפילו יותר.

אפשר להמשיך את הסגנון של השמלה עם התכשיט הנכון, כמו תכשיטי וינטאג' לשמלת וינטאג' או תכשיטים מודרניים לשמלה אולטרה מודרנית מתוחכמת.
שרשרת פנינים תוסיף את הטאץ' הקלאסי המבוקש לשמלות רשמיות יותר בסגנון שמלות קוקטייל או שמלות רטרו.

אגב, תכשיטי כסף סטרלינג מתאימים לכל גווני השמלה כך שהם יוכלו לשרת אותך בנאמנות בכל אאוטפיט שתבחרי ללבוש לנשף.

שחקני החיזוק שלך לנשף מחכים לחגוג אתך

תוכלי לבחור סט תכשיטים שמתקשרים את אותה השפה עיצובית כך שיהיו מתואמים ביניהם בעגילים, בשרשרת ובצמיד.

שימי לב לאייקונים או סמלים מיוחדים בעיניך כמו שמש מאירה או כוכבים זוהרים, קונכייה בציפוי זהב או מטבע עתיק. ישנן גם שרשראות הנושאות את האות הראשונה בשם שיוסיפו נופך קסום להופעה כולה.

בכל מקרה, בבחירת הסט המושלם-  החליטי מה יהיה התכשיט הדומיננטי ביותר שיתפוס את המוקד של תשומת הלב. למשל, אם בחרת שרשרת הצהרתית בעלת תליון דומיננטי, הימנעי מעגילי חישוק גדולים ואם את מעדיפה עגילים תלויים מרשימים – נסי לאזן עם שרשרת סולידית יותר.

את בוודאי רוצה להסתער על רחבת הריקודים ולהרגיש נינוחה ולכן, נסי להיצמד לטעם הטבעי שלך גם בבגדים וגם בתכשיטים וודאי שהתכשיטים אינם מכבידים או מעמיסים על ההופעה, כדי שתוכלי ליהנות מכל רגע. לא כל יום את מסיימת תיכון…שיהיה בהצלחה!

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: