מבזקים

5 מתכונים לארוחות צהריים מושלמות לחודשי הקיץ

תוכן עניינים
lunch recipes מתכונים לארוחות צהריים

בכל שנה מחדש זה קורה ועדיין, מפתיע אותנו בכל פעם מחדש. החופש הגדול מגיע ואיתו גדוד של ילדים רעבים שמבלים בבית לאורך כל שעות היום. החופש הגדול הוא אתגר לא פשוט עבור הורים רבים, אבל אנחנו כאן כדי להציל אתכם עם כמה מנות קלות, פשוטות וטעימות שיאפשרו לכם להכין בקלות ארוחות מזינות ומגוונות לילדים שלכם.

הרי בנינו, הם צריכים לאכול עוד משהו חוץ מחטיפים ובורקס לא? אל תרגישו אשמים, אצל כולם זה ככה, לכן אנחנו כאן.

מרק כתום

היתרון של מרק כתום הוא השילוב בין המרכיבים הבריאים שלו ובין המתיקות שגורמת לו להיות התבשיל החביב על ילדים רבים בכל העולם. מרק הוא אולי המאכל הכי פשוט להכנה והוא מה שאתם יכולים להכין גם עם הילדים אם תרצו בכך.

מצרכים:

  • בצל גדול או בינוני קצוץ, אפשר לקצוץ את הבצל לקוביות גסות, זה לא משנה.
  • שתי בטטות גדולות חתוכות לקוביות, אפשר גם לקוביות גדולות.
  • שני גזרים בינוניים פרוסים לעיגולים.
  • שני גבעולי טימין או מרווה, מופרדים מהעלים, את העלים לקצוץ גס. מוסיפים אותם רק בסוף.
  • כף סילאן שטוחה, כפית אבקת מרק, כפית מלח שטוחה, קצת פלפל שחור ואגוז מוסקט אם אוהבים.

אופן הכנה:

לטגן עם שמן זית את הבצל עד הזהבה. מוסיפים את הגזר והבטטה ומערבבים לטיגון קל. מתבלים ומוסיפים מים עד שיכסו את הירקות. כמות המים שתשימו תקבע עד כמה המרק יהיה במרקם דליל או סמיך, אז אם אתם אוהבים את המרק יותר מרק תוסיפו מים, אם לא, רק תכסו את הירקות במים חמים. מבשלים עשרים דקות בערך, עד שהירקות מתרככים, אז לוקחים בלנדר מוט ומעבדים את המרק לתבשיל. אז מוסיפים את הטימין או המרווה, לפי בחירה.

מוזלי וגרנולה

ארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום והיא גם עקב אכילס בחופש הגדול, לפעמים ההורים נמצאים בבית ולעיתים הם בעבודה, כך שהרבה פעמים הילדים אוכלים רק שטויות ולא אוכל מזין. מה יותר פשוט מאפשר לחתוך כמה פירות בריאים ולערבב עם יוגורט? אנחנו מניחים שאין יותר פשוט מזה, לא?

מצרכים:

  • פירות שאוהבים. אנחנו ממליצים על בננה, תפוחים, אפרסק ותותים, אפשר לגוון ולערוך שינויים לפי הצורך כמובן.
  • כפית דבש
  • יוגורט
  • גרנולה, אפשר לקנות גרנולה ואפשר להכין בקלות משיבולת שועל, אגוזים ושקדים, קוקוס, קינמון, צימוקים, וארבע כפות של שמן קנולה או שמן קוקוס, מערבבים הכל ושמים בתנור על מאה שבעים מעלות לעשרים דקות, עד שהתערובת הופכת גרנולה. אפשר גם להפוך את זה לזמן איכות עם הילדים ולבשל ביחד.

מערבבים הכל ויש ארוחה. בתיאבון .

נודלס ופרגיות

שני סירים ויש לכם ארוחת צהריים בקלות ובלי מאמץ

מצרכים:

250 גרם נודלס, אטריות ביצים

בצל בינוני חתוך לחצאי עיגולים

קופסא של פטריות פרוסות

350 גרם או 400 של פרגיות חתוכות.

כף סילאן, כף דבש, 5 כפות של רוטב סויה, כפית שטוחה של חרדל אם אוהבים.

אופן הכנה:

מכינים את האיטריות כמו שכתוב על העטיפה, תוך כדי שהאיטריות מתבשלות במים חמים, מחממים שמן זית עם הבצל במחבת רחבה ומקפיצים אותו עד הזהבה. מוסיפים את הפיטריות לחמש דקות, מתבלים את הפרגיות בלי נפרד ושמים את הפרגיות המתובלות במחבת. מטגנים משני הצדדים עד שהן מזהיבות. מוסיפים את האיטריות לתערובת והופכים הכל תבשיל אחד. בתיאבון.

ארוחת ערב עם 'קטע', חביתה פיצה

ילדים אוהבים פיצה ואנחנו אוהבים שהם אוכלים בריא. לכן, אפשר להכין חביתה, אחרי שתי דקות במחבת להוסיף קטשופ, גבינה צהובה ותוספות שהילדים אוהבים, זיתים או פטריות. סוגרים את המחבת במכסה עד שהגבינה מותכת. בתיאבון.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: