מבזקים

קבלו את כלי הבישול שבזכותם לא תרצו להפסיק לבשל

תוכן עניינים
כלי הבישול

חוויית הבישול הגיעה בשנים האחרונות לשיאים חדשים הודות לפופולאריות של תוכניות בישול מחד ולקדמה הטכנולוגית שמאפשרת את יצירתם של כלי בישול מתקדמים מנגד.

התוצאה היא שישראלים רבים גילו את נפלאות המטבח ובוחרים לרקוח מטעמים ולארח את בני המשפחה והחברים לסעודות ביתיות ואפילו ארוחות גורמה אצלם בבית.

בעקבות כך, גם התרחב היצע כלי הבישול והיום ישנו אוסף מרשים של כלי בישול מסוגננים ופרקטיים בו זמנית, שישרתו אתכם בנאמנות לאורך זמן.

לפניכם הכרות עם 4 כלי מטבח אהובים שאי אפשר בלעדיהם ויתרמו להנאה שלכם בבישולים:

סירים מכל הסוגים

סירים הם הפרטנרים הנאמנים שלכם או הסו שף אם תרצו וכמעט כל ארוחה כוללת שימוש בסיר ויש אפילו מתכונים לבישול בסיר אחד.

רכשו לעצמכם סט סירים אשר יכלול את שחקני החיזוק השימושיים עבורכם מבחינת תכולת המנות שאתם בדרך כלל מכינים וסוג המאכלים שברצונכם לרקוח.

שימו לב שישנם סירי לחץ שמקצרים תהליכים ומאיצים את מלאכת הבישול והתייחסו במיוחד לחומר הגלם מהם עשוי כל אחד מהפריטים ואילו יכולות יש לו.

לדוגמא, ידיות סיליקון שאין מתחממות, תחתית אינדוקציה לפיזור החום, ציפוי נון סטיק למניעת הידבקות המזון לתחת והאם הסיר מתאים גם לכל סוגי הכיריים.

ישנם סירים עשויים משיש טבעי ויציקת אלומיניום וחזקים ברמה כזאת שהם יכולים לעמוד בטמפרטורות גבוהות במיוחד בתנור. כדאי לבחור של מותגים מובילים ואמינים בביצועים שלהם.

מנגל תוצרת בית

אם אתם אוהבים בשרים או דגים ומחפשים את הכלי שיצרוב היטב את הבשר או הדג כאילו אתם עושים מנגל אבל בלי העשן וכל האופרציה שכרוכה בכך – מחבת פסים או בכינוייה פלאנצ'ה היא בדיוק מה שאתם מחפשים למטבח.

זוהי מחבת גריל נפלאה שמאופיינת במבנה ייחודי של פלטה עבה בעלת רכסים, שלמעשה מעצם בנייתם, נותנים לשומן לזרום כך שהמטעמים אינם מתבשלים במיץ של עצמם.

החום מתפזר באופן שווה ואחיד והבישול הוא מהיר יותר כיוון שהמחבת עומדת בטמפרטורות גבוהות.

ניתן לצרוב עמה בשרים, דגים, ירקות וכדאי לבחור מראש מחבת איכותית עם ציפוי אמייל חזק למניעת עיוותים, ציפוי נון סטיק למניעת הידבקות האוכל למחבת וכן מחבת עם עומק למניעת התזת שמן כמו גם ידית ארוכה נוחה לאחיזה ומונעת החלקה.

חותכים בשבילכם

אם יש משהו שיכול לעכב אותנו במלאכת הבישול הרי זו פעולת החיתוך המאומצת שדורשת גם דיוק רב. רבים חוששים ממנה ולעיתים אף נמנעים מלבשל מנות מסוימות בגלל שהכנתן כרוכה בתהליכי חיתוך. אבל למה להתאמץ כשאפשר להצטייד בחותכים מיומנים שיעשו עבורכם את העבודה?

כיום ישנם כותשים, פורסים וקוצצים שמייעלים את תהליכי העבודה וקוצצים גם בדיוק וכל זה במינימום מאמץ. הצטיידו בקוצצים ידניים או אוטומטיים, פורסי גבינות או נקניקים, פורסי לחם וכל סוג של אביזרי מטבח שישמשו אתכם למטרות חיתוך, פריסה וקיצוץ בכל עת ובכל מתכון.

לאפות באהבה עם התבניות הנכונות

אוהבים לאפות? עם תבניות אפייה איכותיות תאהבו לאפות אפילו יותר. חשבו על כמה נוח זה שיש תבנית שאפשר לסמוך על הביצועים שלה.
חפשו תבניות מדגמים שונים כדי שיהיו לכם תבניות לכל סוג של מאפה כמו אינגליש קייק או תבנית פאי, תבניות קפיץ או מגש פיצה וכן תבנית מאפינס.

שימו לב במיוחד לחומר ממנה עשויה התבנית למניעת הידבקות וכן אם מדובר בתבנית קפיץ שהמנגנון אכן יעיל ומאפשר שחרור מהיר של המאפה. התייחסו לגודל התבנית, כיוון שיש תבניות במגוון גדלים בהתאם לגודל המאפה וכן לגודל התנור וכן לגובה התבנית שגם הוא מהווה פקטור חשוב בבחירת תבנית האפייה המועדפת.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: