מבזקים

כיצד להמר חכם ומבוקר?

תוכן עניינים
כיצד להמר חכם ומבוקר

המון ישראלים אוהבים להמר, יש בכך משהו מרגש, מפתיע, משלהב. אבל עם זאת, ההימור כרוך בכל מיני בעיות, ויש להבין, למשל – כי המקום שבו מהמרים רואה למול עיניו רווח כספי, מה שיגרום לכם עם הזמן לבזבז יותר כסף מאשר תרוויחו, ועל כן חישבו על כך בתור הוצאה בגין בידור, בדיוק כפי שהייתם רוכשים כרטיס לסרט בקולנוע.

באם תמשיכו בקריאה, מעבר לקריאת הפתיח, תגלו בדיוק – כיצד להמר חכם ומבוקר.

מה היתרונות של מוסד שבו ניתן להיגמל מהימורים?

התמכרות להימורים שוות ערך לכל תלות כימית, והיא בהחלט יכולה לחרב לכם את כל החיים, ולזרוע ארס על הבריאות, מערכות היחסים, הכסף או הקריירה שלכם.

מוסד גמילה מהימורים מציע בהכרח את התמיכה ואת הכלים הנדרשים על מנת להתגבר על ההתמכרות להימורים כפייתיים, תוך כדי חיים חפים מכל הימורים.

במידה ואתם נאבקים בתסמונת של הימורים כפייתיים, כי אז מוסד לגמילה מהימורים יכול להסתמן כדרך הכי נכונה בשבילכם, בשביל לצלוח את תהליך הגמילה מהימורים באמצעות הסיוע הכי נכון.

המון מרכזי גמילה מהימורים עושים שימוש בכל מיני מתודולוגיות אשר זהות בעיקרן לגישות שנמצאו שמישות לטיפולים בתלות כימית, כאשר בעצם מי שסובל מהתמכרות להימורים עשוי אף לסבול ממנעד רב של הפרעות אישיות וחרדות, סמים, או שינויי מצבי רוח, וכולי. בשל כל זאת, הטיפולים אשר מוצעים במוסדות לגמילה מהימורים חייבים להתאים ולטפל בכל האבחנות.

כיצד להמר חכם ומבוקר?

כדי לדעת כיצד להמר חכם ומבוקר, נציג בפניכם כעת את הטיפים המובילים, וכדאי שתעקבו אחריהם ברצינות רבה, כדלקמן –

  • תגדירו מבעוד מועד מגבלת כסף – תחליטו מלכתחילה כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם להפסיד לפני שאתם מתחילים להמר. באופן כללי, כשזה נעלם – זה נגמר. אם תנצחו, היה לכם הרבה מזל, אבל אל תתאכזבו אם המזל שלכם לא ימשיך להתקיים.
  • אל לכם לשתות או להשתמש בסמים בעת הימורים – סמים ואלכוהול מעיבים על שיקול הדעת, ושיקול דעת טוב עומד בתור קו ההגנה העיקרי שלכם מפני מתן להימורים לצאת משליטה.
  • כדאי שתקבעו מגבלת זמן מבעוד מועד – קל לאבד את תחושת הזמן כשאתם מהמרים. לפיכך, תגדירו מגבלת זמן, וכאשר הזמן נגמר – תצאו מהמשחק. מרבית הסיכויים שככל שתבזבזו יותר זמן בהימורים, כך תפסידו יותר כסף.
  • תיקחו הפסקות תכופות – הימורים מתמשכים עלולים לגרום לכם לאבד את תחושת הזמן והפרספקטיבה. צאו החוצה לשאוף אוויר או שתאכלו משהו במרווחי זמן קבועים.
  • אף פעם אל תרדפו אחרי ההפסדים שלכם – אם תאבדו את מגבלת הכסף שנקבעה ולאחר מכן תנסו לזכות בחלק ממנה בחזרה לפני שאתם עוזבים, אז לא באמת הגדרתם מגבלת כסף. לרדוף אחרי ההפסדים שלכם לרוב רק יוביל להפסדים גדולים יותר ויותר.
  • איזון בין הימורים לפעילויות אחרות – כאשר הימורים הופכים לצורת הבידור היחידה שלכם, לא סביר שאתם עדיין מהמרים רק בשביל הכיף, וההימורים שלכם יכולים אפילו להוות בעיה. תוודאו שהימורים אינם הבילוי היחיד שלכם.
  • אל תהמרו בעוד אתם מדוכאים או מוטרדים – קבלת החלטות עלולה להיות קשה יותר בעוד אתם לחוצים או מוטרדים בהיבט הרגשי. כדאי שתוודאו שאתם מהמרים רק כאשר אתם מרגישים שמחים וברורים.
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: