מבזקים

דברים שחובה לבדוק לפני שמאחסנים תכולת דירה

תוכן עניינים

אחסון תכולת דירה לטווח ארוך או קצר, זו אופציה מעולה כאשר אתם עוברים דירה, רוצים לפנות קצת מקום בבית, מבצעים שיפוץ, עושים רילוקיישן ועוד. אבל כשמגיע הרגע המיוחל, עליכם לוודא שהאחסון שלכם עובד עבורכם, ושומר על כל תכולת הדירה שלכם כמה שיותר בטוחה. לכן רגע לפני שאתם מאחסנים, נפגשנו עם צוות חברת 'תיבת נח' המתמחים באחסון תכולת דירות כדי להבין מה צריך לבדוק ולמה לשים לב.

בחירת חברת אחסון

כאשר אתם בוחרים חברת אחסון אתם למעשה סומכים על צד שלישי שיטפל בחפצים יקרי הערך שלכם. לכן שימו לב שחברת האחסון שבה אתם בוחרים אמינה, שיש לה ביקורות טובות והמלצות, שירותים ברמה גבוהה, ביטוח על התכולה וגם רישיון לספק לכם כאלו שירותים. אל תבחרו בחברת אחסון רק בזכות מחירים זולים יותר לעומת המתחרים. שימו לב גם לפרמטרים של איכות, אמינות ומקצועיות.

התחילו את החיפוש מוקדם

אל תחפשו יחידת אחסון ברגע האחרון. המחסן הנבחר צריך להיות בגודל המתאים ובמחיר המתאים לכם ביותר, מה גם שהשימוש בו אמור להיות נוח עבורכם. לכן כדי שלא תצטרכו להתפשר על סוגיות של גודל, מחיר או נוחות פשוט התחילו לחפש יחידת אחסון מוקדם יותר. אם תחכו לרגע האחרון, גם תתקשו לעשות את המחקר הדרוש, לכן עדיף להתחיל מוקדם ולקבל את המענה המושלם לצרכים שלכם.

הבינו מהו הגודל האופטימלי של יחידת האחסון

עליכם לדעת כמה מוצרים, רהיטים ופריטים אתם עתידים לאחסן כדי להבין מהו גודל היחידה הנדרשת לכם. ערכו רשימה של כל החפצים שהולכים לאחסון, כך גם תוכלו להיות יותר מאורגנים ולדעת אילו חפצים לא ממשיכים אתכם, וגם לבחור יחידת אחסון שמתאימה לחפצים שלכם בצורה טובה הרבה יותר. כמו כן בדקו שחברת האחסון מספקת יחידות בגדלים שונים ובהתאמה לצרכים שלכם, כמו חברת 'תיבת נח' .

בדקו מה רמת האבטחה במתחם

אם אתם מתכננים לארוז חפצים יקרי ערך שאינכם רוצים לאבד, עליכם לבדוק שיחידות האחסון במתחם מאובטחות על ידי האמצעים הטובים ביותר. ישנם מתחמי אחסון שלא מספקים אבטחה סביב השעון, לעומת אחרים שכן. לכן אם אתם רוצים להבטיח ששום דבר לא יעלם, בחרו בחברה שמציעה לכם אבטחה 24/7 וגם ביטוח על התכולה.

וודאו מה תנאי האחסון שמוצעים לכם

בין אם אתם זקוקים לאחסון לטווח קצר ובין אם לאחסון לטווח ארוך, החברה שממנה אתם שוכרים יחידת אחסון צריכה לספק לכם מענה מדויק לצרכים שלכם. כמו כן המחירים עבור האחסון צריכים להתאים לכם. אז שאלו את החברה: כמה עולה יחידת אחסון ומה המחיר כולל? האם ביטוח התכולה והאבטחה של המתחם כלולים במחיר או ניתנים לכם בתוספת תשלום? מהן שעות הפתיחה? כמה גישה אתם מקבלים ליחידה? ועוד שלל דברים חשובים שיכולים להשפיע על מידת שביעות הרצון שלכם.

האם יחידת האחסון מבוקרת אקלים?

יש חפצים ומוצרים שרגישים לתנאי אקלים מסוימים כמו למשל רטיבות, לחות, קור או חום. לכן צריך לאחסן אותם ביחידת אחסון עם בקרת אקלים מיטבית. אם זהו הצורך שלכם, עליכם לבדוק שהחברה מספקת כזאת אפשרות ומה העלות. קחו בחשבון שלעיתים תכונה כמו בקרת אקלים עשויה לדרוש יותר השקעה מצדכם, אך זו השקעה משתלמת אם אתם רוצים לשמור בבטחה את החפצים היקרים לכם.

בדקו את פוליסת הביטוח של החברה

גם אם החברה מציעה לכם פוליסת ביטוח עבור שירותי אחסון תכולת דירה, כדאי שתבדקו את הפוליסה ותראו מה היא כוללת. במידה וישנם סיכונים אחרים שאתם חוששים מהם והפוליסה לא מכסה, מומלץ שתעשו השלמות כך שתהיו כמה שיותר רגועים. כמו כן בדקו עד כמה המיקום בטוח ועמיד בפני אסונות טבע בלתי צפויים כמו שיטפונות או הצפות.

ולבסוף, הקפידו לעשות שיעורי בית ולבדוק את כל הפרטים החשובים, כך שתאחסנו את תכולת הדירה שלכם בראש שקט, ולכמה זמן שאתם צריכים.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: